Prosze o rade!!

skomentuj
Arturo_21 / 2007-07-25 13:52
Mam pieniądze zainwestowane w legg masonie akcji i tam je będe trzymał. Ale mam dylemat bo dałem po 5 tyś na Miśie Skarbca i ING i teraz myślę czy nie przerzucić ich gdzie indzie oczywiście też w akcje. Macie jakieś pomysły??
Wyświetlaj:
TaS / 2007-07-25 17:00 / Tysiącznik na forum
hmmm domyslam sie, ze wsadziles na te miski pare dni temu no moze 2 tygodnie...

i juz jestes nie zadowolony ze stopy zwrotu...

jest zasada: mało ruchów :) gielda to miejsce przeplywu kapitalu od aktywnych do cierpliwych... ale moze Warren Buffet sie mylil...
Garom / 2007-07-25 17:06
Ja też na misiach jestem w plecy i to dużo, szczególnie po wczorajszym dniu a myślałem, że wszedłem w dobrym momencie. Ale będę cierpliwie czekać aż odrobię straty wychodzenie teraz jest chyba głupie. Tak jak TaS napisał CIERPLIWOśCI :)
Arturo_21 / 2007-07-25 17:04
nie chodzi mi o czas chciałem włożyć to w arke i dołożyć jeszcze 6 tyś i wpłacić 15 skarbiec sobie może zostawię ale będę myślał nad Ing bo na legg masonie mam już sporo wpłacone
TaS / 2007-07-25 23:23 / Tysiącznik na forum
Ci co mysla,ze sa cwani i wykiwaja rynek - wchodzac na dolku (choc to raczej tyczy sie czystego rynku, a nie fundow) myslac,ze juz nizej spasc nie moze zazwyczaj dostaja po pupie :)

Arturo, z dobrego serca Ci poradze: kup obligacje lub załóż lokate. Naprawde. uwierz mi to lepsze wyjscie.
the new guy / 87.206.171.* / 2007-07-25 23:49
TaS lepiej wejsc na dolku niz na maksymalnej Hossie trzymaj na legg-u daj cos w PZU MISS, UNikoronę ewentualnie w DWS-a 25, chociaz aktualnie miski teraz sa ryzykowne chyba, że chcesz potrzymać tą kasę minimum 3 lata pozdro
TaS / 2007-07-25 23:52 / Tysiącznik na forum
nowy Guju :)

dws 25 dawnoooo zamkniety :)

wchodzac na maksymalnej hossie trzeba byc szczegolnie cierpliwym :)
The new guy / 87.206.171.* / 2007-07-26 00:01
Drogi Tasie 30 lipca otwierajaaaaa bo im sie aktywa koncza :p (joke)
TaS / 2007-07-26 00:03 / Tysiącznik na forum
ZWRACAM HONOR

i załączam link:

http://info.dws.pl/pl/nav_info.nsf/frameset/PFRY-5P5DHF?OpenDocument&ContentURL=/pl/content.nsf/doc/MLAU-6TJJKQ?OpenDocument#top

choć to mnie martwi... znaczy sie lokomotywa jedzie juz tylko na dolewanym paliwie... skończą się wpłaty skończy się zysk... a strumień kasy kiedyś się skończy...

oby mnie juz wtedy na rynku nie było :)
Arturo_21 / 2007-07-26 10:26
Zawsze możesz sie na lokaty przerzucić
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy