Forum Forum inwestycyjneFundusze

Czy konwertować portfel w Skandii i na co

Czy konwertować portfel w Skandii i na co

adams20go / 2009-05-16 15:18
Witam wszystkich.

Mam do Was pytanko. Mój obecny portfel wygląda następująco:

ARKA 3 ~18%
CU3 ~9%
KAHA2 ~28%
NB3 ~44%

Tak mi kiedyś doradzono w jednym z biur doradztwa finansowego. Jak każde doradztwo, chwyta klienta, wciska mu produkt a później ma go w d...... Nie znam się za bardzo na funduszach, ale chciałbym żeby odkładany kapitał był efektywnie wykorzystywany. Sytuacja na rynku się bardzo zmieniła a mój portfel od 2 lat wciąż bez zmian. Co zaproponujecie?? Dzięki
Wyświetlaj:
Pepe Nowicjusz / 212.59.248.* / 2009-05-19 20:21
"Jak każde doradztwo chwyta
klienta, wciska mu produkt a później ma go w d......"

Nie każde!

Nie będę się tu rozpisywał kto co i jak, bo to, czego na forach nie cierpię to wizytówek pseudocudotwórców, ale wierz mi, że nie każdy doradca w nie każdym doradztwie tak postępuje.

PS kinia trzymaj się, kiedyś każdemu "odbije" (jakkolwiek to interpretować ;)
PS modliszka w naszych wątkach? no no :)
kinia2006 / 83.142.120.* / 2009-05-17 20:21
i tak dobrze Ci doradzono - ja mialam podobnie z tym, ze na dzien dzisiejszy wtopilam okolo 60%. Jest to dla mnie olbrzymia strata bo samo odkladanie dla corci jest juz dla mnie wyrzeczeniem. Ale obecnie moj nastroj jest juz duzo lepszy bo trafilam na to forum. Co prawda nie odrobilam jeszcze ani zlotowki ale mam nadzieje, ze wkrotce to nastapi. Czytalam wlasnie statystyki maxa, i innego i mam szczera nadzieje, ze moze nawet szybciej niz mysle.
Wracajac do pytania uwazam , ze warto przerzucic calosc w rynek pieniezny i sledzic forum. Chlopaki napewno nie przepuszcza żadnej okazji i dadzą sygnal do wejścia we wlasciwym momencie. Sam fakt, że najlepsi z tego forum głównie czekaja w bezpiecznych funduszach świadczy o dużym ryzyku bycia teraz w akcjach. Ja na to ryzyko nie moge juz sobie pozwolic...
adams20go / 2009-05-19 23:49
Wielkie dzięki wszystkim za rady :)