Sam kredyt był bardzo atrakcyjny dlatego się na niego zdecydowaliśmy.
Jeśli jednak możecie wybrać podobną ofertę konkurencyjnego banku to warto się zastanowić.
Dlaczego?
Kredyt to jedno a jego obsługa to drugie. Konkretnie bankowość elektroniczna w tym banku nie istnieje, inord - bo tak nazywa się serwis który jest toporny, wykonane przelewy czy wypłaty widać dopiero po 5 dniach zatem nie można kontrolować swoich wydatków na bieżąco! (konto jest wymagane do obniżenia marży).
Po dostarczenie dokumentu o wpisie do hipoteki bank powinien obniżyc marżę. Mineły 4 miesiące i nadal rata taka sama, w rozmowie z konsultantem z banku cały czas słysze, że tak długo to trwa i nic nie mogą w tej sprawie zrobić. Usłyszałem, iż może to zająć nawet kolejne 3-4 miesiące...
Zmieniłem adres zameldowania i korespondencyjny w placówce banku, niestety nadal w ich systemie widnieje poprzedni...
Podsumowując kredyt atrakcyjny miała być niska marża ale co z tego skoro bank zwróci ją po pól roku a my przez ten czas musimy płacić 30% większą ratę!!!! ODRADZAM!!!