DO SIEROTY ?

no / 77.254.49.* / 2009-06-07 17:22
Krótki cytat
"Biorąc pod uwagę skalę deprecjacji pozostałych walut regionu europejskich emerging markets, posiadających płynny kurs walutowy, wydaje się, że dewaluacja łata powinna wynieść ok. 30%. Uczestnicy łotewskiego rynku walutowego uważają jednak, iż istnieje duże prawdopodobieństwo nawet 50-procentowego osłabienia się łata w ciągu najbliższych 12 miesięcy."

Wydaje mi się, że mają rację co do dewaluacji łata. Jak sądzę potwierdza to twoje przewidywania co do osłabienia się walut EM.
Jako, że jestem zielony w temacie obrotu walutami mam pytanie czy są jakieś opcje na np.łata.
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
sierota marycha / 2009-06-07 18:37 / Tysiącznik na forum

czy są jakieś opcje na np.łata.

pewnie sa
no / 77.254.233.* / 2009-06-07 20:43
A gdzie je znależć ? Poprzez platformy np xtb czy saxo?
sierota marycha / 2009-06-07 20:47 / Tysiącznik na forum
zadzwon do byle banku
no / 77.254.233.* / 2009-06-07 20:50
OK dziękuję popytam
sierota marycha / 2009-06-07 22:31 / Tysiącznik na forum
jezeli, jak twierdzisz, jestes zielony w obrocie walutami, to proponuje abys w pierwszej kolejnosci zglebil podstawy walut i samodzienie poznal temat opcji - bank nie ma interesu tlumaczyc na czym te gierki polegja - opcje to wariant dla wytrawnych graczy + niezbedne jest zabezpieczenie, pozdrawiam
no / 77.253.111.* / 2009-06-08 10:16
No może trochę przesadziłem. Nie inwestowałem na forexie obróciłem paroma kontraktami na gpw na dolara ale to w zasadzie wszystko. Co do banków to masz 100% racji, widać to zresztą było w przypadku firm które ubrano w opcje. Czy jednak opcje na waluty różnią się tak bardzo od opcji na np.indeksy ? Jeśli przewidujesz spadek wybierasz opcję na wig20 np.1600 punktów i czekasz, przy czym opcja w przeciwieństwie do kontraktu "jeść nie woła". Oczywiście możesz stracić zainwestowaną kasę ale nie musisz dopłacać.. Ale nie ma się co rozpisywać na pewno znasz to lepiej odemnie.