Forum Polityka, aktualnościGospodarka

E-recepty: NFZ chce, lekarze raczej nie

E-recepty: NFZ chce, lekarze raczej nie

Money.pl / 2006-07-03 12:52
Komentarze do wiadomości: E-recepty: NFZ chce, lekarze raczej nie.
Wyświetlaj:
???? / 213.156.124.* / 2010-04-26 17:24
Szanowni Państwo podejrzewam, że puszczenie wydruku bazującego na danych wysylanych do systemu będzie możliwe. Kartka formatu recepty nie jest problemem.
Pozdrawiam
kardiolog / 83.28.218.* / 2010-04-26 06:40
ZARAZ ZARAZ, to będę musiał i pisać na kompie i na papierze?
Jeśli tak to się wypchajcie. Kolejny obowiązek za darmo.
tynia / 83.29.40.* / 2009-09-27 15:12
Bardzo dobrze!!!!! Jestem lekarzem i jestem za wprowadzeniem e-recept. Jak tylko system padnie to mamy przerwę w pracy, poza tym nikt ze znajomych nie będzie mnie o recepty molestował, a jak nawet spróbuje to słodkie słowa e-recepty załatwią wszystko. A wręcz cudownie będzie jak system padnie, można sobie w pracy przerwę zrobić. Jest tylko jeden poważny mankament, kto zapłaci za komputeryzację i obsługę komputerów? Lekarze z pieniędzy otrzymanych na pacjenta???? I po co pisać po raz drugi receptę na papierze???
anzlem / 83.19.254.* / 2006-07-03 15:01
No cóż aptekarze i lekarze pewnie nie chcą bo wiąże się to z niezłymi kosztami które będą musieli ponieść aby uruchomić system, który nałoży na nich kolejne obowiązki. Myślę że obawy o spadek obrotu są obawami najmniejszymi. Za kserowaną receptę apteka i tak nie otrzyma refundacji bo każda recepta ma indywidualny nr i NFZ zapłaci tylko za jedną receptę. Jeśli apteka zrealizuje taką to 'ma w plecy'. Myślę że system głównie chce wdrożyć nie NFZ a 'pewna' firma informatyczna która zarobi na całym przedsięwzięciu sporo pieniędzy. BTW apteka wystawia refundację raz na 2 tyg. a otrzymuje ją odpowiednio później wiec ciekawe skąd autor artykułu 'wziął' tydzień?
Kero / 2006-07-03 15:25 / -