ELKOP

Arkadiusz Charuk / 2008-02-18 23:35
Posiadam konto maklerskie w mBanku, a w nim m.in. akcje ELKOP. Od weekendu pojawiło się w INNE:
ELKOP-PP (w liczbie takiej jak ilość posiadanych akcji) w aktualnej wartości 0zł.
Co to oznacza? Proszę o pomoc w wyjaśnieniu.
Wyświetlaj:
Teddy67 / 2008-02-19 07:05 / Lucky loser
Panie Piotrze moja sytuacja jest identyczna,mam rachunek w Millennium ale zakładki o której Pan pisze nie moge znaleść.Czy te zapisy już napewno trwają bo żadnego info o tym nie znalazłem.Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam.
piotr500750 / 2008-02-19 00:23
Masz Prawo Poboru do emitowanej wkrótce nowej serji akcji. Aby zapisac się na te akcjie wypełnij formulaz, znajdziesz go klikajac na '' Formularze'' (lewy górny róg ekranu, oczywiście po zalogowaniu się na konto) ostatnia pozycja. I jeszcze mały szczegół, musisz mieć kase na koncie na zakup tych akcji. Albo mozesz odsprzedac te PP
Ja jestem jeszcze zielony na temat giełdy ale widze ze sa lepsi ;))) Pozdrawiam
witch18 / 2008-02-21 21:11
Jestem zielony więc mam pytanie: czy jeśli sprzedam te akcje -PP to po obecnym kursie jaki jest na GPW? czy po innej? a jeśli będę je chciał wykupić to gdzie mogę znaleźć planowany termin zapisów oraz po ile można je wykupić?
witch18 / 2008-02-21 21:12
acha ... i po co je wykupywać skore je posiadam i mogę sprzedać?
Teddy67 / 2008-02-19 10:30 / Lucky loser
Panie Piotrze moja sytuacja jest identyczna,mam rachunek w Millennium ale zakładki o
której Pan pisze nie moge znaleść.Czy te zapisy już napewno trwają bo żadnego info o tym
nie znalazłem.Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam.
piotr500750 / 2008-02-20 01:44
Do Teddy67 - Mam konto w mBanku i to tam moge wypełnić wniosek przez internet. Nie wiem jak sprawa wygląda w Millenium. Niestety nie wiem od kiedy będą te zapisy, proszę zadzwonić na infolinię do Millenium, tam powini wiedzieć od kiedy są zapisy i w jaki sposób zapisać się na te akcje. Pozdrawiam