Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Era nie zmieni nazwy na T-Mobile. Na razie

Era nie zmieni nazwy na T-Mobile. Na razie

Money.pl / 2009-02-17 15:05
Komentarze do wiadomości: Era nie zmieni nazwy na T-Mobile. Na razie.
Wyświetlaj:
fido / 83.24.153.* / 2009-02-18 13:12
No Orange trochę ma słabszą ofertę niż Idea...

W przypadku Ery nie dziwię się, że wolą spokojnie poczekać, czasy ciężkie, trzeba wyczuć najlepszy moment do zmiany nazwy
bruso / 83.24.158.* / 2009-02-17 15:05
Na początku nie podobało mi się zmienienie marki Idea na Orange, z czasem się przyzwyczaiłem i uważam, że to sie całkiem nieźle przyjęła i nieźle funkcjonuje
xxyz / 83.24.130.* / 2009-02-17 15:34
Dokładnie, Orange tylko zyskała na rebrandingu z Idea, fakt, że sporo ją to kosztowało. Kto teraz pamięta, że była marka Idea?
essi / 217.153.72.* / 2009-02-18 16:46
szkoda, że za nazwą nie poszła też poprawa jakości obsługi klienta a wręcz się pogorszyła. Mam telefony w Plusie, Erze i Orange i jednoznacznie dobrze kojarzy mi się tylko Era. Sprawna obsłga, przejrzysta strona www ( i administracja ) i najlepsze oferty z tych trzech ( jedynie telefony najmniej korzystnie dają, ale to wtórna rzecz ).
ma.du / 84.205.188.* / 2009-02-18 20:22
Era Plus czy Orange to nazwy "produktow". Jezeli chodzi o Orange to to wciaz Centertel ,wessany jakis czas temu przez beton zwany TP SA. Im dłużej trwa ten zwiazek tym bardziej Centertel przypomina telekomune az czasem zal patrzec.
Na poprawe wiec bym nie liczyl
tryt / 83.11.95.* / 2009-02-26 07:02
Racja. Orange to nic innego jak TP SA w komórkowym wcieleniu. Kilka dni temu zakończyłem współpracę z Orange (wcześniej Idea ) po kilku latach korzystania z ich usług. Ostatni rok to same problemy. Najpierw wcięło mi pieniądze z limitu do wykorzystania.Złożyłem reklamację w marcu ubiegłego roku i do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi. Mimo systematycznych i terminowych zapłat za faktury, w listopadzie dostałem fakturę trzykrotnie wyższą od ustalonego comiesięcznego limitu do wykorzystania (oczywiście był nieprzekroczony). Po reklamacji rozliczano mi nadpłatę na poczet kolejnych faktur. Wypowiedzenie umowy złożyłem kilka miesięcy przed zakończeniem obowiązywania umowy i gdy owo zakończenie się zbliżało okazało się , że operator nie odnotował tego faktu. Zaniosłem potwierdzone przez salon sprzedaży wypowiedzenie umowy i gdy po dwóch tygodniach znowu wstąpiłem do salonu dalej nie było to odnotowane. Trudno się z nimi rozstać.

Najnowsze wpisy