Forum W wolnym czasieImprezy

Event dla pracowników międzynarodowej firmy i nie tylko!

Event dla pracowników międzynarodowej firmy i nie tylko!

MateuszPRO / 193.59.44.* / 2012-02-14 13:59
Organizując Event dla pracowników międzynarodowej firmy należy zadać sobie kilka podstawowych pytań które pozwolą poznać potrzeby jak i zainteresowania uczestników. Między innymi:
• Czym zajmuje się firma
• W jakim terminie miałby odbyć się wyjazd
• Jaki jest przeznaczony budżet
• Na jak długo 2,3 dni może cały tydzień?
• Jaki jest przedział wiekowy
• Zainteresowania pracowników
• Gdzie chcieli by przeżyć ten Event
• Jaki ma mieć charakter (uroczysty czy bardziej luźny)
• I przede wszystkim kim są uczestnicy wyjazdu ( kierownicy, managerowie, handlowcy, zwykli pracownicy)?
• I wiele innych pytań…..
Atrakcji można zorganizować bardzo dużo, tylko trzeba trafić w oczekiwania klienta.
Przygotowując atrakcje woziłbym pod uwagę:
• Wyprawa 4X4
• Mecz piłki możnej na jakimś znanym obiekcie
• Zwiedzanie stadionu Narodowego
• Warsztaty bębniarski, sushi, kuchni molekularnej, barmańskie
• Wieczór tematyczny ( lata 70,80, wenecki, japoński )
• Gra miejska
• Power Wehikuł
• Zawody narciarskie
• Wyprawa militarna
• Gokarty
• Wiele innych…
Aby podnieść efektywność eventu należy zadbać o osobę prowadzącą np. konferansjera która zachęci i rozbawi wszystkich uczestników.
Bardzo dużo ciekawych i fajnych pomysłów na każdą okazje posiada firma POWERSPORT.
Bardzo polecam :-)

Najnowsze wpisy