Facebook nie dał rady na rynku zakupów grupowych
Money.pl
/ 2011-08-30 15:33
mina
/ 83.0.246.* / 2011-09-01 18:39
podobno były skargi i zazalenia i oferta nie taka
Igła
/ 83.30.153.* / 2011-08-31 21:13
może faktycznie ta bańka fejsbókowa pecznieje, albo nie przykladali się do Deals i pomysł legł, cieżko stwierdzić jednoznacznie
total-deals.com
/ 193.239.37.* / 2011-08-30 19:15
Nie mam pojęcia dlaczego Facebook pchał się w zakupy grupowe? Może chcieli zrobić coś "ciekawszego" od standardowych zakupów?
http://total-deals.com/pl
homuki
/ 217.67.194.* / 2011-08-30 16:07
Myśle że pękłoby to tak jak groupon - za dużo wydają za mało generują zysku chociaz to miliony
Piotr44
/ 91.205.72.* / 2011-08-30 15:33
Hmm, dość szybko zwinęli się z Deals, może użytkownicy jednak bardziej przyzwyczaili się do tego co już znają i zakupy grupowe na fejsie faktycznie nie spotkały się z jakiś większym konsumenckim szałem