Forum Polityka, aktualnościKraj

Jak zarobić na zakupach grupowych

Jak zarobić na zakupach grupowych

Money.pl / 2011-04-07 19:23
Komentarze do wiadomości: Jak zarobić na zakupach grupowych.
Wyświetlaj:
Bob0 / 217.17.35.* / 2011-09-09 13:57
ostatnio były publikowane globalne badania na temat zakupów grupowych, z których jasno wynika, że 70 % klientów nigdy nie wraca bez względu na jakość zaoferowanej usługi, bo po prostu ma takie nastawienie na łowienie okazji a nie na przywiązanie do jakiegoś konkretnego miejsca ... dla większości firm zakupy grupowe to raczej problem a nie reklama, a zbieranie adresów mailowych i telefonów klientów nie służy niczemu, bo nikt nie czyta ofert przesyłanych na skrzynki, większość ma ustawione blokowanie takich nadawców i automatyczne wrzucanie do kosza. tak samo sms na telefon - trzeba by zaoferować naprawdę kolejną dużą zniżkę aby klient się zainteresował ofertą, bo 5 % rozdają wszyscy na dzień dobry i nie robi to na nikim wrażenia ... dzięki zakupom grupowym można jedynie spopularyzować własną markę i dotrzeć do dużej grupy potencjalnych odbiorców i potem na tej popularności szukać dalszej klienteli już pełnopłatnej i to jest największy zysk - utrwalenie logo i marki wśród internautów.
Zuza co szuka guza / 2011-09-09 13:57
Coraz więcej pojawia się ofert z grupona...
kasqada / 79.186.189.* / 2011-06-27 12:24
Dobra relacja z klientem to podstawa. Oststanio trafiłam na serwis OFFclub. Reklamują się jako nowa wersja zkupów grupowych, więc miejmy nadzieję, że oni chociaż zrozumieli, że liczy się właśnie dobra relacja, a nie tylko zysk. Na zachętę dają w ogóle bonus w postaci 200 zł do wykorzystania w serwisie i 25 zł za każde polecenie, więc warto chyba mieć ich na uwadze.
Miszalek / 46.113.5.* / 2011-06-03 14:12
Dla portali zakupów grupowych najważniejsze to znaleźć odpowiedniego uslugodawcy i dobrze nim pokierować. Jesli odpowiednio wyjaśnimy, krok po kroku na czym to polega, jakie sa korzyści, dlaczego warto byc miłym dla klientów to taka współpraca ma sens. Gorzej, jeśli chcemy tylko łatwo zgranąć forsę nie bacząc na rzeczywistą jakość publikowanych ofert. Zadowolony klient powraca zarówno do usługodawcy, jak i na serwis pośrednika. W Polsce jedynie zarządzający fastdeal.pl zdają się rozumieć ten problem. Przy czym zobaczymy na jak długo.
Krokusik / 95.51.209.* / 2011-05-31 09:28
Ja może nie jestem miłośniczką zakupów grupowych, ale skłamię jeśli powiem, że nie skorzystałam i nigdy nie skorzystam z tego typu okazji. Być może takie oferty są tylko jednorazowe dla nabywców bonu, ale zawsze ktoś powróci do miłej Pani Ani z salonu fryzjerskiego. Ja osobiście skorzystałam z oferty Zakuponika i wybrałam się na manicure. Pani Iwonka, która zajmowała się moimi pazurkami, jest tak szalenie sympatyczna, że od jakiegoś czasu chodzę regularnie na manicure, już teraz bez kuponu. Jednak jeśli tylko okazja się nadarzy, na pewno ponownie skorzystam z możliwości zapłacenia po prostu mniej!
Właściciel salonu kosmetycznego / 90.156.120.* / 2011-04-07 19:23
NIE JEST TO TAKIE RÓŻOWE ( PRZYNAJMNIEJ W PRZYPADKU SALONÓW KOSMETYCZNYCH ) . WYTWORZYŁA SIĘ JUŻ BOWIEM BARDZO DUŻA GRUPA KLIENTEK , KTÓRE TYLKO CZEKAJĄ NA TAKIE OKAZJE I ANI MYŚLĄ WRACAĆ DO SALONU POWTÓRNIE (TAKIE ŁOWCZYNIE OKAZJI ) . W NASZYM SALONIE PO TAKIEJ PROMOCJI BYŁO 124 KLIENTEK . A DO TEJ PORY (PO 4 MIESIĄCACH) WRÓCIŁO ZALEDWIE 6 PAŃ . A KOSZTY SĄ MAKABRYCZNE . RABAT PRZYNAJMNIEJ 40% . A OD TEGO JESZCZE MASAKRYCZNA PROWIZJA 35% DLA FIRMY OFERUJĄCEJ TEGO TYPU USŁUGĘ . TRZEBA SIĘ BARDZO GŁĘBOKO ZASTANOWIĆ CZY WCHODZIĆ W TAKI TEMAT .
zuziak / 77.115.200.* / 2011-04-07 21:02
A czy były podejmowane jakieś kroki w celu powrotu klienta do salonu? Niestety dużo osób robi tak, że tylko łowi okazje bez zamiaru powrotu do danego punktu. Dlatego bez podjęcia działań po inwestycji w zakupy grupowe będzie ciężko, by klient wrócił do salonu. Myślę, że gdyby od klientek zbierać numery telefonów/adresy mailowe i przypominać się co jakiś czas wysyłając np. spersonalizowane mailingi, wtedy jest większa szansa za sukces - a to tym właśnie mowa w artykule.
uta21 / 217.17.35.* / 2011-09-09 14:36
a czy ty czytasz to co ci przychodzi na skrzynkę w postaci spamu i zastanawiasz się na tym jaka to korzystna i spersonalizowana oferta? idę o zakład że nie i podobnie robią wszyscy więc można sobie wysyłać do woli bez żadnego efektu. podobnie z sms na telefon - to tylko irytuje klienta zamiast go zachęcać.
trzeba mieć inną strategię i pomysł na przyciągnięcie klienta, unikalną ofertę i zakupy grupowe dołożyć jako jedną z wielu form promocji.
czxarerr / 77.253.233.* / 2011-04-08 08:50
A możne przydałoby sie zastanowić nad jakością usług. Moze to była przyczyna niezjawienia się kolejny raz. Mamy klienta , który na pewno wykona usługę ponieważ zakupił juz kupon. Jest to osoba podatna na rożnego rodzaju ankiety i dodatkowe wypełnianie druczków , żeby tylko usługa się odbyła. To możne by tak zrobić z nią badanie i dowiedzieć sie czego oczekuje a co jej sie nie podobało. Wtenczas mamy jakikolwiek obraz o naszym kliencie. A tak możemy tylko gdybać dlaczego on nie wrócił ...

Najnowsze wpisy