Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneBankowe

gdzie sprawdzić czy jestem w BIK-u?

gdzie sprawdzić czy jestem w BIK-u?

skomentuj
lokatorka / 2007-11-12 15:24
gdzie sprawdzić czy jestem w BIK-u?
Wyświetlaj:
kasia453435 / 79.191.254.* / 2018-04-25 13:24
BEZPŁATNE DORADZTWO BIK I BR
Jesteśmy ekspertami od rejestrów BIK, BR ZBP, KRD, BIG.
DZIĘKI NAM PRZYWRÓCISZ SOBIE WIARYGODNOŚĆ, OTRZYMASZ KREDYT W BANKU I WYJDZIESZ Z DŁUGÓW!

WIEMY JAK USUNĄĆ TWOJE NEGATYWNE WPISY W BAZACH INFORMACJI GOSPODARCZEJ!
GWARANTUJEMY BARDZO WYSOKĄ SKUTECZNOŚĆ – ŻADEN WPIS NIE JEST DLA NAS STRASZNY.
BEZPŁATNE DORADZTWO Zadzwoń (22) 300 52 52

Więcej informacji na naszej stronie www.czyszczeniedlugow.pl
Tel. 22 300 52 52
Pomagamy na terenie całej Polski !!!
e-mail: kontakt@czyszczeniedlugow.pl
LisekKL / 89.64.12.* / 2017-08-15 14:15
Czy ktoś wie jak wygląda sytuacja jak się ma pożyczkę gotówkowa w Vivus (dziś spłaciłam - przed terminem - ale jeszcze wpłata u nich nie zaksięgowana) - czy w tym momencie widnieje w BIK i utrudni mi to zaciągnięcia pożyczki w innej firmie?
Joanna897 / 83.16.48.* / 2017-09-22 16:46
W każdym oddziale firmy KREDYT OK
Tomek153 / 85.128.131.* / 2015-06-24 17:49
Na stronie BIKu można sprawdzić za darmo raz na 6 miesięcy, wymagana jest opłata aktywacyjna 1zł. Można się zarejestrować pod adresem sprawdzswojbik.pl.
marketpozyczka_pl / 2018-01-18 15:14
W tej chwili warunki darmowej referencji z BIC zostały nieco zmienione, teraz możesz wziąć to oświadczenie za darmo co dwa lata, więc jest napisane tutaj: https://marketpozyczka.pl/bezplatny-raport-bik
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - marketpozyczka_pl.]
seti999 / 37.128.61.* / 2014-08-20 12:37
Sprawdź swój BIK za darmo BIK ZA DARMO
ela759 / 84.195.105.* / 2015-03-24 16:08
witam moze ktos wie gdzie moge sprawdzic czy jestem w bik juz wchodze na tyle stron i nic nie moge znalesc
kurokwik / 91.222.59.* / 2011-10-29 14:53
najglupsze jest to ze nawet jak solaca sie cos w terminie to ci idioci nie robia aktualizacji tak jak sie nalezy wiec nawet majac czyste konto widnieje sie na ich stronie i nie mozna wziac kredytu paranoja
Rasmus / 78.88.245.* / 2011-08-02 20:32
Chciałbym sprawdzić czy jestem w BIK-u ale na oficjalnej stronie brakuje formularza raportu STANDARD. czy ktoś wie gdzie mogę go zdobyć.
Lomion / 31.11.177.* / 2012-07-29 17:04
Nie brakuje, tylko nazywa się "informacja ustawowa". Też miałem z tym kłopot.
adasko86 / 193.254.246.* / 2011-11-02 06:48
w google jest do druku w pdf
golebiarz / 178.37.115.* / 2012-02-18 18:28
nie miałem kredytu a jestem bik co robić że sie dowiedzieć
poinformowany/a / 89.174.15.* / 2011-03-24 08:18
BIURO INFORMACJI KREDYTOWEJ
ul.Postępu 17A
02-676 WARSZAWA
tel. 22 310 4444, 22 348 4444

NUMER KONTA
67 1090 0004 9734 3104 5816 4102
skomentuj zgłoś do usunięcia
InfoMonitor / 89.174.15.* / 2011-02-22 13:51
interesuje Cię dostęp do BIK-u?
chcesz sprawdzać, czy Twoi klienci są tam zablokowani?
Chcesz skutecznie blokować dłużników na rynku finansowym?

tel. 533 330 098

InfoMonitor
hudek1 / 2011-03-11 16:26
Witam. Ja pobrałem sobie raport BIK ale nie jestem w stanie sie z niego dowiedzieć który wpis mi tam szkodzi morze ktoś pomorze
nok / 77.255.36.* / 2011-04-21 20:21
Najlepiej ktoś z pomorza albo samego Bałtyku :)
Ekspertka / 2010-11-10 12:14
Teraz jest ławiej uzuskać informację jaką ma się historię kredytową w BIK. Na przykład posiadacze bankowości elektronicznej – iPKO, Inteligo oraz Meritum Bank ICB mogą z poziomu własnego ROR zamówić raport i dostaną go po paru minutach.
Jest to jednak usługa płatna:

Opłata za udostępnienie Raportu PLUS w polskiej wersji językowej
27,00 zł

Opłata za udostępnienie Raportu PLUS w angielskiej wersji językowej
36,00 zł

Opłata za udostępnienie Raportu PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej w polskiej wersji językowej
32,00 zł

Opłata za udostępnienie Raportu PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej w angielskiej wersji językowej
40,00 zł

Opłata za udostępnienie Raportu PLUS w angielskiej i polskiej wersji językowej
50,00 zł

Opłata za udostępnienie Raportu PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej w angielskiej i polskiej wersji językowej
55,00 zł
haszid / 83.3.166.* / 2010-06-02 16:04
Witam...ja też trafiłem do BIK-u przez własną głupotę, ale cóż nie ważne. Zadzwoniłem do Instytucji która mnie tam podała. Przedstawiłem swoją sytuację i poproszono o napisanie podania odnośnie usunięcia moich danych osobowych z BIKU . Właśnie dziś wysłałem kurierem podanie. Poinformowali mnie, że u nich procedura trwa do 5 dni potem w Biku 2 dni i mogę wziąć kredyt - tylko ciekawe czy to będzie prawda. :-)
rudi72 / 193.25.0.* / 2011-06-29 17:18
ja trafilem do BIK i niewiem dlaczego??? jak to sprawdzic co to za nonsens
iza78561 / 80.50.135.* / 2010-10-20 10:30
mam pytanie wysłałam ostatnio moje dane do big i przysłali mi dane na temat kredytu ale niestety nie moge sie w tym połapac dlatego ze jest tam napisane pełno dat i rozne sumy i jakies tabelki.Nie wiem o co w tym wszystkim chodzi i prosze niech ktos mi napisze gdzie moge sie z tym listem udac zeby mi ktos powiedział jakiem mam zadłuzenie.Proszę o pomoc
LUKAS BAJABONGO / 83.31.146.* / 2010-09-01 17:07
BIURO INFORMACJI KREDYTOWEJ
ul.Postępu 17A
02-676 WARSZAWA
tel. 22 310 4444, 22 348 4444

NUMER KONTA
67 1090 0004 9734 3104 5816 4102
[...] / 78.8.81.* / 2010-07-13 06:25
[...]

### Post usunięty z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

[...]
zofiałukasik / 188.108.141.* / 2014-01-27 17:56
wpisane w bik ze mam zadluzenie na 180 zl chcę to spłacić ale nie wiem co to za zadłużenie
szklarek / 2014-01-27 18:39 / 10-sięciotysiącznik na forum
To jest zawarte w raporcie BIK na Pani temat. Musi Pani wystąpić z wnioskiem o udzielenie informacji ustawowej na swój temat;
1. zgłosić się na ul. Postępu 17A w Warszawie (02-676) i złożyć wniosek osobiście - najczęściej raport wydawany jest wtedy na miejscu od ręki
2. raport on-line poprzez konto internetowe w Inteligo, iPKO PB oraz Meritum Banku - opłata zgodna z cennikiem
3. Wydrukować i wypełnić wniosek ze strony internetowej i wysłać na adres biura z dopiskiem „Informacja ustawowa” (raport bezpłatny) lub „Raport” w zależności od wybranej opcji (płatne zgodnie z cennikiem poniżej). Do wniosku należy załączyć również potwierdzenie przelewu jeśli wybraliśmy płatną opcję raportu.
Kancelaria_Finansowo_Prawna / 156.17.122.* / 2010-02-06 11:30
Jest szansa na usunięcie takiej negatzwnej historii w BIKu i nie trzeba w nim być przez 5 lat od spłacenia zobowiązania. Jako kancelaria finansowo-prawna zajmujemy się takimi wykreśleniami z BIKu, jeśli ktoś byłby zainteresowany pomocą w usunięciu negatywnej historii to zapraszam: 601 805 960 lub 662 888 889.

Istniejemy na rynku już kilka lat i przez ten czas udało nam się wyczyścić setki negatywnych wpisów...
xx / 109.197.45.* / 2011-07-26 01:32
za ile ? Nie podoba mi się to.
jowita_wrr / 31.63.110.* / 2011-04-14 16:09
To może to takie łatwe, że nie trzeba do tego prawnika. Ale przecież nie zdradzą jak, darmozjady.
fiasfuidjbnsdfjudsf / 31.175.225.* / 2011-09-01 15:53
Wystarczy cofnąć zgodę na przetwarzanie danych po uprzednim spłaceniu długu :)
łukasz... / 77.113.128.* / 2010-01-19 14:01
zadzwoniłem dzisiaj do swojego banku i dostałem info ze BIK potwierdził ze nie zalegam juz wpłata...czy to wystarczy zeby miec odnowa czysta karte?????
marcin 32 / 88.66.96.* / 2010-02-19 15:45
powiedzcie mi ile lat jest sie na tej czarnej liscie bo ja wziolem komus kredyt 5 lat temu on nie splacal i komornik wszedl mi na pensje i teraz juz mam splacone ale widnieje na czarnej liscie co mam robic
kamil dziuba / 95.41.190.* / 2010-01-13 00:07
na ile mam zadlurzenia
dłużnik / 89.75.76.* / 2010-01-15 21:00
Baza BIK nie jest aktualna a w dodatku nie wszystkie kredyty tam są. Jak chcesz się dowiedzieć co mają na Ciebie to niestety musisz jechać do Wawy do ich biura
casjopeja / 83.23.23.* / 2010-01-11 16:30
Nie zakładajcie kont , nie bierzcie żadnych kredytów, nie kupujcie na raty i szerokim łukiem omijajcie banki , wówczas nie będziecie w BIKu
RaPBiT / 194.63.129.* / 2010-02-22 19:20
jak bym zarabial 20000 na miesiac to bym omijal kredyty
qibic / 77.252.106.* / 2010-06-10 16:30
tez byłbyś w BIK, mając ROR
Casjopeja / 83.23.23.* / 2010-01-11 16:12
Wszystkie osoby , które mają kredyty gotówkowe i inne oraz karty a także konta w nakach i limity rory są w BIKU, Tylko teraz pytanie czy klient ma pozytywną hitorię czy negatywną tzn nie spłaca na czas kredytów to już nie jest dobrze ( tolerancja do 30 dni, może być poślizg w płatnościach0) ale jak klient przekracza termin spłaty banki szybko to przypominają .
do początku nowsze
1 2
skomentuj

Najnowsze wpisy