Forum Forum finansoweKonta

GETIN Online z autopsji

GETIN Online z autopsji

Xaweros / 2010-12-12 22:49
Pracuję z GO ponad 2 miesiące i chciałbym przedstawić jak wygląda praca z system (bankiem):
MINUSY:
- saldo nie jest odświeżane zaraz po zalogowaniu
- EWENEMENT >> nie można wykonać przelewu z datą przyszłą nie mając wystarczających środków na koncie
- kilka znaków nie jest dostępnych w polu "tytuł przelewu"
- brak możliwości ustawienia panelu na stronie głównej (niepotrzebne mi jest okienko z kontaktem do konsultanta na samej górze, kiedy korzystam z niego bardzo sporadycznie)
- układ pól w oknie przelewu ma jeden mankament, na samym początku jest pole z numerem konta, co zupełnie odbiega od reszty systemów bankowych, trochę uciążliwe, choć wiadomo - kwestia przyzwyczajenia
- generowane PDF mają stosunkowo duży rozmiar
- pobieranie załączników w komunikatach, czy też samych potwierdzeń (plików PDF) programem typu FDM, FlashGet niemożliwe (choć to mała uciążliwość)
- niedopracowania systemu, czasami w okienku konsultanta pojawia się "admin admin" z brakiem zdjęcia, kliknięcie na logo GetinOnline powoduje wylogowanie z systemu
- największe niedopracowanie to brak osobnego okienka z przelewami wewnętrznymi, bardzo uciążliwe, za każdym razem trzeba wypełniać okno danymi tak jak dla zwykłych przelewów
- długi czas oczekiwanie na założenie konta (w moim przypadku 3 tyg.), zdaję sobie sprawę, że to kwestia indywidualna (osoby w banku, kuriera, adresu)
- brak pełnej obsługi w oddziałach Getin
- kiepskie oprocentowanie w stosunku do faktu (ok. 2%), że każdy następny przelew po pierwszym kosztuje 4,99 zł
- przy zatwierdzaniu przelewów oczekujących nie ma opcji zaznacz wszystkie, efekt? Musisz każdy przelew klikać osobno, co nie jest może uciążliwe, ale jak się reklamujemy jako przyjazny system, to jednak razi, ba! Wyobraźcie sobie, że macie 15 przelewów i w każdy klikamy.
- brak opcji z doładowaniem telefonów
- brakuje lokat z mniejszym okresem jak 3 miesiące, przy słabo oprocentowanym koncie oszczędnościowym jest to minus
- brakuje historii dla lokat
- niestandardowe operacje są relatywnie droższe od cen konkurencji
- czysto subiektywnie >> metoda logowania (oczywiście jej plusem jest większe bezpieczeństwo)
- czysto subiektywnie >> podobno nie można zamknąć konta w oddziale
- istotna rzecz >> brak wprowadzania poprawek, udogodnień do systemu, a przy tym brak informacji na ten temat
- brak potwierdzenia SMS-em zmiany salda
- wszystkie bankomaty w Polsce za darmo

PLUSY:
+ cały system jest w miarę intuicyjny, faktycznie przy obsłudze można się o wiele mniej na klikać niż w innych systemach
+ karta bezstykowa - wiadomo wygodna rzecz, a będzie lepiej jak zwiększy się liczba punktów obsługujących takowe
+ system premiowy - jasny i przede wszystkim nie wymagający nie wiadomo jakich wpływów i aktywności
+ prowadzenie i obsługa konta bez opłat
+ relatywnie kompetentna obsługa (choć tak jak przy każdym banku - warto zasięgnąć informacji u dwóch różnych konsultantów)
+ szybkość systemu (może nie jest demonem, ale w stosunku do całości jest dobrze)
+ opóźnień w przelewach nie zanotowałem
+ wygodne potwierdzanie kodem SMS, który przychodzi natychmiast
+ dobre oprocentowanie lokat (jest kapitalizacja dzienna)
+ konto oszczędnościowe z kapitalizacją dzienną
+ w zależności od aktywności, można zarobić kilkanaście złoty

OGÓLNA OCENA: 6/10

Dużo niedopracowania (ergonomiczne) w systemie, brak kontaktu z klientem odnośnie wprowadzanych (?) zmian (choćby w postaci komunikatów, blogu) - konsultant zawsze odpowiada, że przyjął informację lub dostajemy regułkę typu "pracujemy nad tym", brak kilku funkcji. Sumarycznie rzecz ujmując, nie jest źle. Za cenę 0 zł dobrej bankowości nie otrzymamy, a więc stosunek jakość/cena wypada bardzo pozytywnie, bo jak wiadomo w większości banków płacąc 4-20 zł też nie będzie proporcjonalnie lepiej do ceny. Nie mniej jednak ostrzegam, że dla osób aktywnych finansowo i przyzwyczajonych do pewnych standardów to może być bolesne spotkanie. Ogólne wrażenia dobre, choć bez żadnych rewelacji. Pytanie tylko, jak długo to wszystko będzie za darmo, bo opłaty to z pewnością kwestia czasu (a może nie? może tylko wieczny zastój - podobnie jak w DB?).


Jeżeli macie jakieś własne uwagi odnośnie GO - śmiało, piszcie!
Wyświetlaj:
hre_up / 85.128.68.* / 2012-02-14 08:12
Ja niestety również przyłączam się do grona rozczarowanych. Techniczne problemy z tym bankiem mnie przerastają. Zaznaczam że z zawodu jestem informatykiem, więc nie są to problemy wynikające z niewiedzy czy też niekompetencji użytkownika. Cokolwiek próbuję zrobić bardzo często kończy się to technicznym błędem w oprogramowaniu, nie wspominając że czas odpowiedzi banku na zgłoszenia to jakieś 2 tygodnie średnio, i że na infolinię też nie można się dodzwonić. W takim banku moje fundusze raczej nie są bezpieczne :( więc chyba pozostaje "obejść się smakiem" i zrezygnować
obużony / 85.222.65.* / 2012-01-09 21:29
Nie poważne traktowanie klientów, placówki Getin banku nie mają podobno nic wspólnego z Getinonline! To granda nie mogę wypłacic swoich pieniędzy w oddziale!
emet2 / 83.26.88.* / 2012-01-13 15:49
Getin online działa do czasu jak nie pojawi się jakiś drobny problem... jeśli się pojawi to pożegnaj się ze swoją kasą. Nikt nic nie wie, nie potrafi. Nie chcą mi wypłacić kasy z lokat!!!! Boje się, że mają problemy finansowe albo coś w tym stylu...., że za chwilę będzie bomba....
marzena68 / 178.212.220.* / 2012-03-21 07:55
10 dni pozakończeniu lokaty nie ma przelewu, dodzwonic się nie mogę, na mail nie ma odzewu, co robić?
klient getinonline / 89.78.220.* / 2012-02-03 14:59
Getin Online to porażka. Kiedyś pieczątki na potwierdzeniach lokat podbijała tam niejaka Edyta Kwit, teraz podobno została menedżerem tego oddziału internetowego, a nie ma żadnych umiejętności w tym zakresie. Ciągle błędy na stronie, kasa znika a po kilku dniach pojawia się po interwencjach telefonicznych, ciągle ciężko się dodzwonić na infolinię, często nawet czekając kilkadziesiąt minut słuchając melodyjek. Mają promocje gdzie pozwalają się nad nią zastanowić do określonego czasu a w międzyczasie ją zmieniają na niekorzyść klienta, wydaje się dyspozycje przedłużenia lokat a środki znikają na kontach technicznych banku, a po interwencjach po kilku dniach dopiero znajdują zgubę i zakładają lokaty zgodnie z dyspozycją telefoniczną bez żadnego przerpaszam za nerwy i kłopot... Niedawno popsuło się coś z bankomatami, ja i moi znajomi nie mogliśmy wybrać żadnej gotówki z konta przez weekend, na stornie internetowej nie było informacji o awarii a infolinia informowała, że usterka zostanie naprawiona i to powszechny problem... czemu zarząd GNB nie weźmie się za szefostwo tej instytucji? Niekompetentni ludzie z Getin Online rzutują negatywnie na cały bank. W oddziałach stacjonarnych z kierownikiem można się dogadać i ma szacunek do klientów, a Kwit i jej podobni wręcz na odwrót.
Nimroth / 95.108.109.* / 2012-01-10 20:23
Może gdybyś przed założeniem konta przeczytał jego regulamin i opis wiedziałbyś na czym polega różnica między Getinonline a Getin Bank... W zamian za to że za nic nie płacisz a wręcz dostajesz pieniądze za odpowiednie płatności rezygnujesz z kosztów ponoszonych przez bank na rzecz utrzymania placówek - proste i logiczne. Jednak sugerując się Twoim nickiem sądzę że jesteś kolejnym 12 letnim trollem internetowym... Ja mam konto od 5 miesięcy i poza długim oczekiwaniem na kartę zauważyłem 2 wady:
- długi czas księgowania niektórych operacji
- brak podpisu cyfrowego dla potwierdzeń operacji na koncie (to boli ale np WBK postępuje podobnie)
Ogółem jednak zdecydowanie polecam.
AG1 / 213.77.56.* / 2011-10-05 14:25
Nie polecam!!! Bardzo kiepski kontakt z BOK. Nie odpisują na e-maile. Po 3 telefonie do BOK nadal brak jakiejkolwiek reakcji na problem. Przez ponad tydzień nie potrafią zrealizować przelewu zleconego w infolinii.
Liczne błędy w oprogramowaniu on-line.
Jest to bezosobowy Bank z kiepską i niewykwalifikowaną obsługą, która wcale nie szanuje swego klienta. Stanowczo odradzam
bez podpisu / 178.43.244.* / 2012-06-15 12:55
nie szanują klientów bo nikt nie szanuje pracowników, którzy mają za dużo pracy jak na tak krótką dobę i to za jałmużnę którą płacą
pokrzywdzony / 31.63.150.* / 2012-01-16 13:58
Potwierdzam onegatywna opinie o tym banku,

Potwierdzam negatywną opinie o tym banku.Przez 8 dni bank nie wywiązuje sie z ustalen odnośnie mojego oprocentoweania lokaty-moje pieniądze nie pracuja.Brak odpowiedzi na jakakolwiek reklamacje.Brak poszanowania klienta. BOK sprowadza sie tylko do przekierowania sprawy, ktora w istocie i tak nie jest załatwiona poytywnie.Nie ma odpowiedzialnych za brak profesjonalizmu w obsłudze klienta.Połczenie tel. z konsultantem ,ktory nie ma mocy decyzyjnych ,graniczy z cudem.Omijajcie ten bank z daleka.
pmw / 83.31.50.* / 2011-12-19 19:02
potwierdzam, że to lipa. Po raz kolejny nie mogę się zalogować do konta, czas oczekiwania na połączenie z infolinią to tzw. "ruski rok"
Ewa123% / 89.69.9.* / 2011-12-19 20:27
niestety to prawda, nie można dodzwonic sie na infolinie. A ile te kolejne próby kosztuja, szkoda gadac. Dodatkowo w weekend infolinia nieczynna, co to za obsługa.
Sequrity / 83.27.183.* / 2011-07-24 20:52
Też mam to konto i jak dla mnie jest super. Placówki bankowej od roku już nie widziałem. Wszystko w domu na kompie a te kilkanaście zł miesięcznie to też dobry motyw. Jeśli byś obliczył ile masz z oprocentowania konta a ile za używanie karty itp. To można stwierdzić że wychodzi się na tym nie najgorzej.
luksadugw / 46.112.226.* / 2011-06-15 23:18
wszystko się zgadza:)
abecadlo / 83.19.250.* / 2011-06-19 21:46
a dla mnie najwiekszym absurdem jest fakt, ze lokaty zakladane w oddziale nie sa ewidencjonowane na internetowym koncie!
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: