Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

GPW pod presją amerykańskiego rynku

GPW pod presją amerykańskiego rynku

Money.pl / 2005-11-29 18:46
Komentarze do wiadomości: GPW pod presją amerykańskiego rynku.
Wyświetlaj:
Andrzej / 2005-11-30 11:42 / Bywalec forum
Szanowni, czy ktoś z Was przyłączył się do zabawy na próchnie. Właśnie zastanawiam się czy z mojej strony to było wdepnięcie, czy też rozsądny krok. Może zechce ktoś wypowiedzieć się na ten temat ?
janusz / 83.19.40.* / 2005-11-30 18:25
Ja wpadłem z FONem - uczę się,bo jestem zielony . Zarobiłem na początek na Sanwilu , trochę na Fonie. Teraz pazerność i buta mnie zgubiły bo odkupiłem Fon,który leci jak oszalały.
dżeju / 212.244.249.* / 2005-11-30 15:42
wdepnąłeś, ale możesz zmniejszyć straty:
nie sprzedawaj jutro za wszelką cenę, kurs mocno spadnie na początku (zlecenia PKC, chociaż ze względu na inny kurs odniesienia może być pokazany jako wzrost) ale zwykle reakcja jest na początku przesadzona spekulanci go trochę podciągną i wtedy wywal

tak było na alchemii po ustaleniu pp (kurs z ponizej 20 wjechał na 24 i wtedy sprzedałem), jak i na próchnie przy poprzednich pp

oczywiście, jako człowiek mogę się mylić :)
Leonardo / 62.29.133.* / 2005-11-30 20:00
Dżeju pamiętasz może w odniesieniu do alchemii i poprzedniej emisji, datę ustalenia pp, i pierwszy dzień notowań akcji po przydziale? z góry dzięki
strokuś / 2005-11-30 09:56 / Uznany Bywalec forum i giełdy
Dżeju-spekulancie, Ty się na tym znasz :-) - powiedz mi co mam zrobić z tym nieszczęsnym ATMem, rośnie i rośnie
dżeju / 212.244.249.* / 2005-11-30 11:01
sprzedaj jak zacznie spadać :)

(ot filozofia)

ja mam gorzej - co mam zrobić ze sobą jak założyłem kilka tygodni temu, że w moim portfelu będzie: CCC 50%, Alchemia 25% i Instal 25%
a mam: Alchemia 50%, Instal 30%, Sanwil 20% :)
strokuś / 2005-11-30 11:13 / Uznany Bywalec forum i giełdy
puściłem połóweczkę na +40% :-)
kwiatek76 / 84.10.18.* / 2005-11-30 09:36