Grupa TP chce powołać nową spółkę
Money.pl
/ 2010-06-22 18:57
Tylko czy to coś zmieni z punktu widzenia abonentów. Obsługa klienta grupy TP jest coraz bardziej wirtualna, wciśnięta w ramy standardowych zgłoszeń i wąskich kompetencji. Jedna wielka czarna, ups- błękitna, dziura.
Annndyyyy
/ 89.74.141.* / 2010-06-22 21:34
Proponuje załatwić coś w UPC ...jak Ci się zepsuje. Właśnie nadaje z tego łącza teraz. Jak chodzi .., to chodzi..., ale jak nie chodzi to amba. Nie dowiesz się człowieku oco kaman , kiedy to ci zrobią itd. A chrzani się zazwyczaj w weekend ,albo po 22 , akurat kiedy potrzebujesz. Więc nie p******** s....wy....synu!
Negatywne emocje dotyczące swego operatora załatwiaj ze swoim operatorem. Prostactwo lecz gdzie indziej. Bez odbioru.
Na marginesie. korzystając z forum przyjmujesz do wiadomości jego regulamin.
Anddyyyyy
/ 89.74.141.* / 2010-06-22 23:10
Bo mnie wkurzyłeś. Od dawna mam do czynienia z rzeszą niezadowolonych z tpesy. Choć nie mieli z nią do czynienia i nie mieli nigdy telefonu od nich. Internet mają od kogoś innego itd. Gadają bo tak jest "modnie". Wy tak narzekacie jakbyście czuli się jakby to była wsza firma.... A to jest prywatna firma. Robią se co chcą.
Jak się nie podoba to sobie kup telefon gdzie indziej. Zresztą pewnie mało wiesz o obsłudze tepsy..., tylko tak se gadasz..- demagog.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i
poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie
odpowiedzialności.