Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Handel zamiera na GPW

Handel zamiera na GPW

Money.pl / 2009-01-29 16:56
Komentarze do wiadomości: Handel zamiera na GPW.
Wyświetlaj:
JB / 82.210.148.* / 2009-01-30 22:00
Komputronik S.A. liderem Listy Diamentów Forbesa!
A Sirius, który od 11 lat ma niższe ceny niż zdziercyz komputronika bankrutuje. Takieto mamy czasy że im kto bardziej wyciska kasę z klienta tym jest lepszym buisenesmanem. A dobre firmy skazane są na porażkę... na szczęście te czasy już się kończą.
max303 / 2009-01-30 20:55 / Pogromca naganiaczy i malkontentów
2009-01-27 16:31:30 | | jaroslaw74
Re: Nic dziś nie zaskoczy GPW
JUTRO RZEŹNIA
BEEFSAN poleci 30% min proponuję rzucić PKCem na otwarciu

(:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
zbig$ / 2009-01-30 01:47 / Uznany gracz - weteran 93/94
nad jednym sie zastanawiam, czemu to sie tak nagle wszystko sypie jak na komendę?
jakby ktos dal rozkaz i juz wszyscy maja straty i zwlniaja ludzi..
cos jakby u nas wszyscy nakupili sie opcji i teraz krach...
czyzby tam sie nakupili trefnych obligacji i derywatow opartych na subprime???

dziwne, dziwne...
zbig$ / 2009-01-30 01:50 / Uznany gracz - weteran 93/94
a moze banki nagle przestaly udzielac kredytow i bez dopywu swiezej kasy wszystko sie zawalilo, siadla konsumpcja, a teraz wszystko leci jak kostki domina?
JB / 82.210.148.* / 2009-01-30 22:02
Mogły by już te banki zbankrutowac. Po co je ratować. Bez nich świat bedzie lepszy.
zbig$ / 2009-01-30 01:50 / Uznany gracz - weteran 93/94
a moze banki nagle przestaly udzielac kredytow i bez dopywu swiezej kasy wszystko sie zawalilo, siadla konsumpcja, a teraz wszystko leci jak kostki domina?
(-)(+) / 83.7.29.* / 2009-01-30 02:04
a może wszyscy chcą , żeby "gawiedź " myślała , że tak jest?
kryzys to pierwiastek psycho-
czas leczenia = czas akumulacji psychologów?
wiesz jak było w 1994-ym
historia lubi się powtarzać...:-)
kris_s / 2009-01-30 01:39 / Bywalec forum
Cienko na GPW może warto tu zajrzeć?
http://www.lokaty-online.pl/index.php?konto=true
zbig$ / 2009-01-30 01:26 / Uznany gracz - weteran 93/94
The Middle East has been hit just as hard. Their markets leaked $2.5 trillion in just the past four months. We were giving them almost a trillion dollars a year for their oil in the greatest wealth transfer the world has ever seen. This year? OPEC should ring up about $440 billion in oil revenue.

Now here’s the thing. Over the past 15 months, the Arab oil countries have been the biggest foreign bu-yers of U.S. Treasuries. They purchased $245 billion worth.

The next biggest bu-yer is ... yes, you guessed it. China. It bought $233 billion worth.

With the U.S. economy in the dumps, these government bonds aren’t as attractive as they used to be. China has already said they want to diversify away from them, though nobody thinks there will be a wholesale dumping of U.S. bonds.

The U.S. government will be stepping up its issuance of bonds to pay for the bailout’s growing bill. But it’s clear we can’t expect these countries to continue bu-ying our bonds like they have been.

We wouldn’t be facing this dilemma if we chose to follow the advice we gave so freely a decade ago to a dozen Asian countries. Something has to give. The interest offered on these bonds will go up. Or the Fed could step in and start b-uying bonds. Either or both outcomes point to a further debasing of the U.S. dollar, paving the way for the next inflationary storm. It’s only a matter of time.
oll1 / 2009-01-30 01:11 / portfel / Tysiącznik na forum

2009-01-30 00:26:52 | jaroslaw74 [ Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi) ]
sadzisz się a wiesz że jutro w piz-de dostaniesz na
tych twoich akcjach marzenie i nie pitol nic bo już
cię czytam jak dzieciaka

Jarus, a ty jak sledzisz te notowania to bawisz sie przy tym jakos pieniazkami z Eurobiznesu ? odkladasz na kupki czy na karteczki, czy masz juz portfel zalozony na onecie? ;))
zbig$ / 2009-01-30 01:08 / Uznany gracz - weteran 93/94
smutna rzeczywistosc jest taka ze
Banks have money – they just don’t want to give it to most people
(((
aszu / 2009-01-30 01:22 / Tysiącznik na forum
zbig .
opowiedz / po raz wtóry/ ponurakom o swoich wspomieniach z poprzedniej bessy.
Np. o MCI.

Kiedy Twoim zdaniem będzie "rzeźnia"
jutro czy pojutrze ?
Pozdro.
zbig$ / 2009-01-30 01:33 / Uznany gracz - weteran 93/94
ok..)))

mci zadebiutowało ok 10 zł, a poniewaz była bessa spadlo do 1 zł.
Mówiło się, ze to absurd, bo same aktywa finansowe były warte 10 zł. ( i był to absurd, jak sie okazalo w tej hossie, ze wzroslo do 37!!)
Kupilem tego trochę, bo pojawil sie obrot, itd. ale poniewaz kupowalem akurat mieskanie, wysprzedalcem w cenie kupna, był koniec 2001, bessa internetowa..

Nie mialem juz kapitalu, wiec sie przestalem interesowac, a zajalem sie wykanczaniemi meblowaniem mieszkania...chyba po roku czy 2 z ciekawosci zajrzalem i zobaczylem, ze mci bylo w miedzyczasie w dolku chyba po 33 gr (!!)..masakra...tanie kupno po 1 zł jeszcze mogloby kogos zmasakrowac i ile lat trza było czekac...

i znowu mamy mci po 2 zł - 10% dzis...
ale wtedy nie było wielkiego kryzysu tylko "zwykla bessa"..(((

na ile zatrzyma sie mci tym razem i kiedy?
zbig$ / 2009-01-30 01:12 / Uznany gracz - weteran 93/94
The job losses are stacking up across the world.

According to The Times, about 70,000 jobs went globally yesterday. Most of the cuts were in the US - construction equipment maker Caterpillar is cutting 20,000 jobs, while mobile phone operator Sprint Nextel is cutting 8,000 posts.

In Britain, steel maker Corus is cutting 2,500 staff, while ING and Philips, both of which have operations in the UK, are cutting thousands of staff worldwide.

If companies aren’t making as much money, they have to lay people off. But unfortunately, as more people lose their jobs, the less money there is to go round, and the more bad debts that will build up.

No wonder banks don’t want to lend...

Careless lending has left banks very vulnerable

The banking crisis came about because banks had overstretched themselves. They loaned out more money than it was realistically possible for the economy to pay back. That left them very vulnerable when defaults started showing up in the dodgiest loans – the US subprime market.

Lending clammed up. Governments tried to come to the rescue, and are still trying. Interest rates have been slashed, money is being printed, and central banks are crossing their fingers and praying for inflation to magic all the bad borrowing away.

But all that careless lending led to careless investment too. Businesses and jobs were created that relied entirely on the continued existence of large quantities of borrowed money to fund them. Now those companies and jobs are disappearing along with the borrowed money.
zbig$ / 2009-01-30 01:15 / Uznany gracz - weteran 93/94
Banks are becoming choosy about who they're lending to

So while the recession may have kicked off with the banking crisis, it’s now taken on a life of its own and moved into the next phase. I’ve heard quite a bit of anecdotal evidence that the idea that banks aren’t willing to lend isn’t strictly true. People with successful businesses who don’t need the money are apparently being pestered to take loans. And if you look at the mortgage market, you can get lower rates than ever before – as long as you have a big chunk of equity in your house.

It’s more accurate to say that banks don’t want to lend money to as many companies or individuals as they used to, because suddenly the outlook for those businesses (and home buyers) is pretty bleak. In other words, banks are doing exactly what they always do in recessions.

Would you lend money to an estate agency today? Or a theme restaurant? Or a florist, say? I doubt it. All of these businesses rely on a forgiving economic environment where people are willing to spend. But people are not willing to spend – in large part because they’re worried about the future.

Here’s what banks do. They borrow money at one rate, then lend it at another. The rate they lend at needs to be higher than the rate they borrow at, or else they don’t make any money. And the people they lend to need to be able to pay them back, or else they don’t make any money.

In a world where everyone is lending money to anyone, you can’t charge very much for loans, even to people who would normally be seen as poor credit risks, because there’s always someone round the corner willing to undercut you.

But when there’s less competition, you can raise your prices, and you can be more picky about who you lend to. And that’s what’s happening now.

Property pundits in particular are describing the banks as “mean” and blaming them for the drop-off in property prices. But banks are only to blame in so much as they allowed so much careless lending in the first place. Property prices only rose as far as they did because credit conditions were ridiculously lax. What’s happening now is a ‘reversion to the mean’ – we’re returning to normality after an abnormal period of rampant credit growth.
zbig$ / 2009-01-30 01:17 / Uznany gracz - weteran 93/94
Why you should still avoid bu-ying bank stocks

The trouble is that just as things tend to overshoot when everyone gets too greedy, they also undershoot when the greed turns to fear. So in terms of house prices, economic growth, and unemployment, we’re looking at things getting a lot worse before they start to get better.

This partly explains the whole scepticism towards banks at the moment. Some of them might be OK for now. But if you don’t know just how much worse things are going to get, it’s impossible to predict how much damage is still to be inflicted on their balance sheets. That’s why I’d keep avoiding the banking sector for the time being – despite the more than 70% rebound in Barclays’ share price yesterday.

Turning to the wider markets...
realista / 83.7.29.* / 2009-01-30 01:00
jaruś lepiej będzie jak stąd s p i e r d o l i s z ...
poczytaliśmy, przeanalizowaliśmy...
tyle z ciebie , malutki, poszukaj nowego forum...
może ci się uda????
tu masz p******** e.
warren buffet / 2009-01-30 00:48 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
dobranoc... przegranych bądź stratnych pocieszam, będzie hossa nadrobimy.... obiecać moge ;-)

pozdr
aszu / 2009-01-30 01:14 / Tysiącznik na forum
pozdrawiam.
kiepski / 2009-01-30 01:13 / portfel / Tysiącznik na forum
tylko ze trzeba miec kapitał na odrobienie...
zbig$ / 2009-01-30 01:36 / Uznany gracz - weteran 93/94
trza teraz odkladac po 100 zł miesiecznie, bo jakby wszystko naprawde krachneło, to kupi sie po smiesznie niskich cenach, a jak to kiedys odrobi, to bedzie po 100x jak na mci...)))
likor / 83.25.197.* / 2009-01-30 00:28
no to co zaczynamy zjazd w głeboka depresje ..trzymajcie się ! na hawe jeszcze wejdziemy nieraz ale znam lepsze społki z fundamentami i perspektywą kiedys wam powiem zaapiecie się na setki procent co odważniejsi reszta to kibice;)
pozdro Aleksaner kwas ...
ps. waren i jak tam zwieracze ?- dokupujesz usredniasz jak tam ile jeszcze milionów masz do zainwestowania buhahah z bufetu to i od oparów fasoli mozna się zatruc co:)?
warren buffet / 2009-01-30 00:33 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
mam tyle ze wystarczy, pozdrawiam =)
modliszka / 2009-01-30 00:12 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Spadlam ze smiechu pod stol :-))))))))))))))))))))))))))))))

Donaldo Tusk dzisiaj sie wypowiedzial w Davos. Przemawial miedzuy innymi do szefow Nasdaq, szefow koroporacji amerykanskich i europejskich. W skrocie mowil, jak to Polska poradzi sobie lepiej niz inne kraje na swiecie, z kryzysem europejskim, gdyz stosujemy roznego rodzaju racjonalne zabezpieczenia.\

Po przemowie Donalda, prezes Credit Suisse, mial powiedziec, ze byc moze zwroca sie do polskiego rzadu o pomoc finansowa :-))))))))))))))) Wiadomosc ta zostala zdementowana, po oficjalnnym zapytaniu :-))))))
mmisiek / 217.96.251.* / 2009-01-30 01:52
już się dawno zwrócili bo przeciez kasy od nas wypłynęło mnóstwo
zbig$ / 2009-01-30 01:40 / Uznany gracz - weteran 93/94
jak przejdą na zlotowki czemu nie, aczkolwiek w roznych prepowiedniach pisze, ze polska sie ostoi...)))
życzliwy / 83.7.29.* / 2009-01-30 00:37
spadłabyś niżej niż pod stół, gdybyś wiedziała więcej.....
przyjęliśmy inny model wyprzedzania skutkom kryzysu,
w skrócie ,polega to na tym , że nie wypłacimy bankom tego co wypłacił FED.
wypłacimy poszkodowanym to. co należy im się jak psu buda , wtedy gdy ich oszukano...
resztę sobie dośpiewaj...masz trochę komórek niezanikłych..
zbig$ / 2009-01-30 01:41 / Uznany gracz - weteran 93/94
tylko czy tak bedzie przyjeli jakas ustawe o pomocy bankom, mysle ze pawlak mial tu na mysli bgz i pko i jakies tam spoldzielcze jakby co
Fitter / 2009-01-30 00:22 / portfel / Tysiącznik na forum
i tak by nie pozyczyl, Donald mowi ze to banki maja pozyczac a nie ma sie pozyczac bankom
zbig$ / 2009-01-30 01:42 / Uznany gracz - weteran 93/94
cos takiego i donald to powiedzial - widac nie taki glupi jak go maluja...
inwestor1975 / 2009-01-30 00:18 / Tysiącznik na forum
musze poprawić\
"Donaldo Tusku"
ale
pomoc finansowa
jaroslaw74 / 2009-01-30 00:17 / Uwaga! Łamie regulamin forum
przecież tusk to pajac i zwykły fircyk marionetka zachodu dupę wyliże bez pokrycia żeby zabłysnąć
warren buffet / 2009-01-30 00:18 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
a ty jestes najlepszy, czytasz to forum 24 h na dobe a ponoc sie z takich smiejesz....

troche krytyki..
jaroslaw74 / 2009-01-30 00:26 / Uwaga! Łamie regulamin forum
sadzisz się a wiesz że jutro w piz-de dostaniesz na tych twoich akcjach marzenie i nie pitol nic bo już cię czytam jak dzieciaka
gość 09 / 89.76.207.* / 2009-01-30 00:34
on pisał letem że już czas budować portfel bo koniec spadków bliski,nie chce mi się szukać tego ,ale tak było.myślałe że walnę ze śmiechu.to paranoik,dużo już wtopił,daj mu spokój.
jaroslaw74 / 2009-01-30 00:41 / Uwaga! Łamie regulamin forum
t a i lotos od 30zeta masz rację paranoja i trzeb adać spokój
gość 09 / 89.76.207.* / 2009-01-30 00:48
rzadko wpadam na to forum,ale ten jego nick to wpadka jak w przedszkolu,powiniec go zmienić na klapa 2009.
może czas zrobić konkurs na nowego nicka dla tego ,,mistrza,,
warren buffet / 2009-01-30 00:40 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
szukaj, szukaj :)
warren buffet / 2009-01-30 00:33 / 10-sięciotysiącznik na forum - LIDER rankingu
zadalem pytanie ale jak przecietny polak odpowiedziales =)
alojzzy / 62.87.147.* / 2009-01-30 00:33
idz stac profesor
nie w******* ludzi
modliszka / 2009-01-30 00:16 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
I tym milym akcentem, sie z Panstwem zegnam :-)))

Dobranoc

Fitter / 2009-01-30 00:11 / portfel / Tysiącznik na forum
Spad / 78.88.253.* / 2009-01-30 00:08
OVER ;)))
Spad / 78.88.253.* / 2009-01-30 00:07
Continental Airlines Inc. and US Airways Group Inc. posted wider fourth-quarter losses on wrong- way bets on fuel contracts, bringing the combined operating deficit for the 9 biggest U.S. carriers to $1.35 billion.
........ nie tylko nasi wybrali złą droge
Spad / 78.88.253.* / 2009-01-30 00:06
CA Inc., the second-largest maker of software for mainframe computers, reported earnings and gave a forecast that beat analysts’ estimates after curbing costs to make up for slowing demand.

Excluding expenses such as reorganization costs, third- quarter earnings were 43 cents a share, exceeding the 38-cent average of estimates compiled by Bloomberg. Sales fell 5.3 percent to $1.04 billion in the quarter ended Dec. 31.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy