Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Jak Dobrze zainwestować Pieniądze aby osiągnąc szybki Zysk

Jak Dobrze zainwestować Pieniądze aby osiągnąc szybki Zysk

franzmauler / 2007-09-11 00:15
Chciałbym zainwestować ok 10 tys zł w co najlepiej, gdzie otworzyć mam konto , jak kupować , poproszę o pomoc ponieważ jestem początkujący
Wyświetlaj:
dopeds / 37.30.54.* / 2020-03-12 10:45
XTB, tam macie wszystkie istotne rozwiązania, tylko każda kwestia musi być przemyślana. Znam ten temat, wiem, ile można wyciągnąć, ile można zarobić. To pozwala wykręcić naprawdę fajne wyniki, ale znając konkretny rynek. Cudów na pewno nie będzie.
zigzu / 5.173.74.* / 2019-02-01 11:43
Ucz się przede wszystkim! Giełda to gra, a jej przeciwnikami są setki profesjonalistów, którzy tylko czekają na takich jak ty. Jeśli chcesz w nią wygrać musisz być lepszy od nich. Dużo pracy przed tobą. Oj dużo.

investpedia.pl
blanka998 / 188.147.43.* / 2019-07-01 20:09
Na pewno odpowiedz możecie znalezc tutaj https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/konta
sekondo / 46.246.105.* / 2019-01-25 10:35
Hmm… szybki zysk to masz tylko w płynnych tematach, a do działania z takimi to najpierw potrzebna jest odpowiednia wiedza. Inaczej niczego z tego nie wyciągniesz. XTB – masz tam wszystko ogarnięte, masz wszystkie niezbędne narzędzia analityczne, jest gwarantowany stop loss, tak więc to wszystko kwestia możliwości.
kastara / 212.96.244.* / 2018-12-27 07:11
Przede wszystkim trzeba działać z głową. Też szukam tematów, które nadają się do inwestowania. Mówi wam cokolwiek np. to - https://www.big.biz.pl/poradnik-inwestora/inwestowanie-nadwyzek-finansowych-inwestowac-pieniadze/ ? Podzielcie się spostrzeżeniami. Głównie interesuje mnie to, z jakiego powodu zabezpieczenie jest tutaj aż tak kosztowne. 3 razy więcej niż obligacja? To raczej mało standardowa sytuacja, ale może po prostu nie znam się na obligacjach prywatnych?
MikeCorleone / 79.184.111.* / 2019-01-24 14:27