Forum Forum prawneGospodarcze

Jak rozliczać koszty właściciela, który nie mieszka, ani pracuje w siedzibie firmy?

Jak rozliczać koszty właściciela, który nie mieszka, ani pracuje w siedzibie firmy?

beatles_pd / 2013-05-19 11:47
Mam firmę w Polsce, ale zamieszkuję z rodziną za granicy i pracuję z domu. Mam wyjazdy do polski lub inne kraje związane ze spotkaniami biznesowymi w interesie mojej Polskiej firmy.

Ksiegowi poinformowali mnie, że moje koszty dojazdu z innego miesca niż siedziby firmy nie stanowią kosztów uzyskania przychodu.

Dla czego? - pytam się. Przecież wyjazdy są wyraźnie związane z działalności firmy w Polsce.

Pracownik ma jasno określone miejsce pracy w umowie o pracy, ale właściciel, z tego co mi wiadomo, nie ma. Nawet pracownikowi się należy zwiększony koszt uzyskania przychodu, jesli mieszka poza miejscowości siedziby firmy, a właścicielowi - nie?

Prosze o poradę. Co można zrobić, aby moich kosztów podróży uznac jako kosztem uzyskania przychodu.

Z góry dziękuję za komentarzy.

Najnowsze wpisy