Forum Forum dla firmOprogramowanie

Jak skutecznie promować swoja firmę?

Jak skutecznie promować swoja firmę?

Money.pl / 2011-11-23 01:32
Komentarze do wiadomości: Jak skutecznie promować swoja firmę?.
Wyświetlaj:
Pawel9 / 46.174.3.* / 2021-02-15 13:09
U nas w salonie sprzedaży w galerii za dekoracje witryn odpowiada Pro-Komp. Jestem kierownikiem w salonie Asics, ale jeśli chodzi o takie dekoracje to jest ogólna umowa firmy właśnie z Pro-Komp i jeśli chodzi o wystrój witryn to fajnie to się prezentuje, widać że dobre pomysły mają, co do zmian to zazwyczaj sezonowo u nas to robią.
Tanter / 83.15.79.* / 2020-09-09 08:25
Dużo ciekawości opisują http://hammel.pl/skuteczny-sposob-na-reklame/ zastosowałem się widzę pierwsze efekty.
Anka061515 / 185.239.42.* / 2020-06-22 16:48
Świetny artykuły o tym jak rozwijać swoją firmę znalazłem na stronie www.aktywnybiznes.pl Najbardziej podobał mi się artykuł Jak stać się bogatym polecam przeczytać https://aktywnybiznes.pl/jak-stac-sie-bogatym/
Rader / 178.36.219.* / 2020-06-22 10:41
Jestem blogerem z tego żyje,postanowiłem promować się za pomocą http://dotacjenabiznes.com.pl/jak-promowac-bloga-aby-zyskal-popularnosc/ na efekt długo nie musiałem czekać.
piotr567 / 89.64.25.* / 2020-05-11 21:15
Najlepiej reklamować swoją firmę na różnych płaszczyznach i sprawdzać, co w naszym przypadku sprawdza się najlepiej. Sam, uważam że obecnie warto mimo wszystko skupić się na reklamie w sieci. Na rynku istnieje naprawdę sporo, dobrych agencji interaktywnych. Sam jestem w stanie polecić w szczególności firmę Virtual People, bo oferuje współpracę w modelu 360 stopni, co moim zdaniem jest niezwykle wygodne.
KamilWro / 83.24.56.* / 2020-02-25 12:07
Dla nas przełomem była współpraca z Mobime w zakresie marketingu bazodanowego. Efekt i zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania. Super sprawa.
Daron83a / 83.24.65.* / 2020-02-13 15:44
Może jakieś gadżety? Tylko kreatywnie, a nie że długopis i koniec. My zamawiamy napoje reklamowe od ST Drink i klienci się cieszą.
twojmam / 79.191.90.* / 2019-08-28 12:46
Gratisy, gratisy i jeszcze raz gratisy ludzie je kochaja. Ja czasem robie taki rzut ze zamawiam napoje reklamowe np. z st drink i ludzie szaleja jak dostana je za darmo. kilka osob nawet powiedzialo ze dlatego do nas wrocilo. spoko sposob na zwrocenie na siebie uwagi
Aaron888 / 178.43.72.* / 2015-10-29 08:26
Korzystam z usług firmy, która nie tylko pozycjonuje moją stronę, ale także promuje moją firmę. Co jakiś czas podsuwają mi podpowiedź co jeszcze możemy zrobić, żeby umocnić swoją pozycję na rynku. Firma się rozwija stopniowo, na tyle na ile pozwala mi budżet, ale widzę, że nie są to pieniądze wyrzucone w błoto. Jeśli ktoś szuka kogoś od marketingu, mogę polecić kampanieseo.pl. Można zadzwonić i porozmawiać bezpośrednio z właścicielem, a nie z roboto-marketerem.
Kaskabojewska / 83.11.76.* / 2015-04-06 16:41
Bardzo ciekawy artykuł - w zasadzie porusza większość możliwości skutecznego reklamowania firmy w internecie, chociaż osobiście uważam, że najbardziej efektywne w tym temacie, przynajmniej jesli chodzi o reklamę w sieci - jest oczywiście pozycjonowanie. Daje długotrwałe efekty, ale naturalnie pod warunkiem, że jest prowadzone dobrze - tu moge podsunąć firmę Nowa Pozycja z okolic Kartuz, naprawdę są nieźli w temacie, chociaż oczywiscie dobrych firm od skutecznej reklamy jest wiele, tylko trzeba chcieć skorzystać z cudzego doświadczenia, bo samemu nie jest łatwo to wszystko wykonać.
Skuteczny Przedsiębiorca / 77.65.55.* / 2015-01-15 07:51
Każdy inaczej. To zależy na jakim etapie działalności jesteśmy, kto jest naszym klientem oraz jaki rodzaj działalności wykonujemy. W moim przypadku, po indywidualnych konsultacjach z doświadczonym marketerem, łatwiej było ustalić grupy klientów, do których powinienem trafiać oraz jakie działania powinno się podjąć by zaistnieć w ich świadomości i być dla nich przekonującym.
Polecam indywidualne konsultacje ze specjalistami i firmę doradczą (INDYGO GROUP), która pomogła mi stworzyć profesjonalny wizerunek i zaistnieć w branży, na rynku krajowym i międzynarodowym. Doradzają małym jak i dużym firmom, jest to grupa praktyków i pasjonatów marketingu.
Barbara88 / 83.19.189.* / 2014-09-22 11:26
Jest tak duża konkurencja na rynku, że aby się wybić trzeba naprawdę zainwestować w reklamę. Strona internetowa czy Facebook to podstawa. Nie wiem jaką skuteczność ma pozycjonowanie, ponieważ nie korzystam. Wiem, że jest to długi i drogi proces. Wybrałam ogłaszanie się na stronach internetowych i masową wysyłkę SMS-ów z serwersms, o którym również wspomina Pani @Natalia81, do potencjalnych klientów. Koszt 1 SMS-a to jedyne 0,03 zł, więc naprawdę bardzo tanio. W dodatku przydaje się to również nie tylko do zdobywania nowych klientów, ale także do pielęgnowania starych znajomości :)
arturkosinski-pl / 83.24.160.* / 2014-09-21 14:25
Czy ktoś jeszcze potrzebuje darmowych praktycznych wskazówek na temat reklamowania firmy w internecie?

Jeśli tak, to zapraszam do zapisania się na darmowy 10-tygodniowy cykl wideo-poradników Marketing Praktycznie Dla Każdego.

Oto przykładowe tematy, jakie będą poruszane:


+ Jak bezpłatnie na bieżąco dostawać powiadomienia o nowych zleceniach w Twojej branży
+ Jak kupić profesjonalną stronę internetową za 299zł
+ Jakie zmiany szykuje wyszukiwarka Google i jak się na nie przygotować, aby Twój biznes nie ucierpiał
+ Jak prosto i tanio zwiększać liczbę klientów krok po kroku
+ Jak zautomatyzować sprzedaż przez internet
+ Od czego zacząć reklamę firmy w internecie
+ Jak unikać haczyków w umowach na pozycjonowanie, zakup sklepu internetowego…
i wielu innych wartościowych informacji?

Zapowiedź cyklu (wideo) i zapisy dostępne są na stronie http://arturkosinski.pl/prezent

Do usłyszenia!
Natalia81 / 83.19.189.* / 2014-08-11 15:23
Oczywiście w dzisiejszych czasach bez obecności w internecie ani rusz, ale tak naprawdę konkretna forma reklamy zależy od branży jaką prowadzimy. Ja np. mam salon kosmetyczny z solarium i dość szybko zauważyłam, że wydawanie grubych pieniędzy na ulotki i plakaty przy ogromie konkurencji nie ma zbytnio sensu i tutaj akurat najlepiej skupić się na utrzymaniu klienta przy sobie. Wiadomo, że pierwszych trzeba jakoś ściągnąć i to często są panie mieszkające akurat w pobliżu. Jeśli jakość usług/ceny im się spodobają, polecą salon koleżance itd. Mam już grono stałych klientek, które trafiły do mnie właśnie przez polecenie. Prowadzę aktualną bazę kontaktów i staram się na bieżąco informować o różnych promocjach czy przypomnienia o wizycie (to jest baaardzo przydatne!). W prawdzie nie korzystam z tradycyjnego mailingu, ale coś działającego na podobnej zasadzie znalazłam na stronie https://www.serwersms.pl Wychodzi to bardzo tanio (6zł za 100 smsów), a klientom bardzo się podoba, że ważne wiadomości docierają do nich natychmiastowo. Teraz rozważam też skorzystanie z oferty rezerwacji wizyt przez smsa, również przez ten system. Jakby ktoś miał doświadczenie, jak ta konkretna opcja się sprawdza, to chętnie poznam opinię [;)]
kreatywny_pzn / 83.8.245.* / 2014-08-11 14:43
a czy ktoś ma jakieś katalogi lokalne na wielkopolskę?
qwerencjusz / 83.8.245.* / 2014-08-11 14:48
wujek Google ;-)? nie kojarzę - trzeba do ogólnych. Ew. jest dla poznania bizpoz, ale to tylko Poznań i najbliższa okolica
do początku nowsze
1 2 3

Najnowsze wpisy