Natalia81
/ 83.19.189.* / 2014-08-11 15:23
Oczywiście w dzisiejszych czasach bez obecności w internecie ani rusz, ale tak naprawdę konkretna forma reklamy zależy od branży jaką prowadzimy. Ja np. mam salon kosmetyczny z solarium i dość szybko zauważyłam, że wydawanie grubych pieniędzy na ulotki i plakaty przy ogromie konkurencji nie ma zbytnio sensu i tutaj akurat najlepiej skupić się na utrzymaniu klienta przy sobie. Wiadomo, że pierwszych trzeba jakoś ściągnąć i to często są panie mieszkające akurat w pobliżu. Jeśli jakość usług/ceny im się spodobają, polecą salon koleżance itd. Mam już grono stałych klientek, które trafiły do mnie właśnie przez polecenie. Prowadzę aktualną bazę kontaktów i staram się na bieżąco informować o różnych promocjach czy przypomnienia o wizycie (to jest baaardzo przydatne!). W prawdzie nie korzystam z tradycyjnego mailingu, ale coś działającego na podobnej zasadzie znalazłam na stronie https://www.serwersms.pl Wychodzi to bardzo tanio (6zł za 100 smsów), a klientom bardzo się podoba, że ważne wiadomości docierają do nich natychmiastowo. Teraz rozważam też skorzystanie z oferty rezerwacji wizyt przez smsa, również przez ten system. Jakby ktoś miał doświadczenie, jak ta konkretna opcja się sprawdza, to chętnie poznam opinię [;)]