Jakie akcje kupić?

inwestor89 / 2009-08-29 17:42
Witam, jestem początkujący na giełdzie i po niedzieli zaczynam inwestować na giełdzie. Jakie akcje polecilibyście mi kupić? Bo ja myslałem o tym żeby kupić Bioton i PKNORLEN. Interesują mnie akcje, na których nie strace na samym poczatku:)
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Czyje akcje pójdą do góry bo z pół roku nie śledzę ! Odpiszc / 83.25.162.* / 2012-06-08 13:59
Czyje akcje pójda teraz do góry bo nie śledzę giełdy od około pół roku ! Odpiszcie ! Pozdrawiam!!!!!
inwestor89 / 2009-08-31 18:16
Myślicie że po dzisiejszym raporcie PKN-u akcje pójdą do góry?
socjalizm rządzi wszędzie / 88.199.162.* / 2009-08-31 14:56
Jeżeli kupisz Bioton to twoja przygoda z giełdą zakończy się szybko (opcja 1)
lub będzie długa, nudna i denerwująca bo nie bedziesz chciał zrealizować straty a bio będzie płynoł powoli ale tylko w dół (jak dodrukują znowu akcji to szybko w dół) - to opcja 2,
Rekomendowanie tego co sam mam byłoby obłudą z mojej strony (teraz te akcje są już droższe)
a tego co sam chcę kupić nie polecę - no bo właśnie sam chcę kupić ;-)

Rada moja jest taka - kupuj spółki niedowartościowane
ale oreślenie jakie to spółki to już sprawa indywidualna
hs2 / 2009-08-31 15:36 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
hola hola, wszystko zależy od tego jak będzie na Biotonie spekulował :)
maman / 2009-08-30 10:58
W poniedziałek będą się zabijać o ak. Pkn-u. Zobaczycie!!!!!!!!!!!!! +30%
dodge / 2009-08-29 21:13 / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Dlaczego uważszam, że Bioton i PKNORLEN dadzą Tobie zarobić?
inwestor89 / 2009-08-29 23:29
Bioton myśle że wzrośnie z tego wzgledu, że przed kryzysem kosztował więcej, do tego teraz Bayer zapłaci pierwszą rate za wywiązanie się z umowy. A PKNORLEN ma wydobywać rope, gdzieś na bałtyku, do tego ropa drożeje, a więc akcje powinny zdrożeć. To są takie moje domysły i wnioski, jak coś głupio napisałem to mnie nie wyśmiejcie, bo dopiero zaczynam gre na giełdzie. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.