Forum Forum finansoweInne

Komorowski nie wskaże następcy Skrzypka

Komorowski nie wskaże następcy Skrzypka

Money.pl / 2010-04-12 15:11
Komentarze do wiadomości: Komorowski nie wskaże następcy Skrzypka .
Wyświetlaj:
skj@ / 109.243.209.* / 2010-04-12 15:11
OCZYWISTE PYTANIA
1. KAŻDA dotychczasowa informacja dotycząca katastrofy lotniczej ZAWSZE w pierwszej kolejności związana była z pytaniem o możliwość świadomego spowodowania takiej katastrofy (tzw. ”zamach terrorystyczny”). Tymczasem WSZYSTKIE media, NIE TYLKO POLSKIE, od samego początku nie podają w ogóle takiej okoliczności pod uwagę, a ton i sposób doniesień jednoznacznie wskazuje na działanie TYLKO czynników losowych (np. warunki atmosferyczne, błąd pilota). CZY TO JEST NAPRAWDĘ TAKIE OCZYWISTE ? Szczególnie w kontekście miejsca przebiegu tej katastrofy (np. odludzie, teren wojskowy, pełna kontrola przez obce państwo czynności dochodzenia i potencjalnego przebiegu zdarzeń).
2. Czyżby znowu ta nieszczęsna geopolityka ? Stara łacińska sentencja mówi: „is fecit cui prodest” (uczynił ten, komu to przyniosło korzyść). Jakie ośrodki i jakich państw poddawały największej krytyce działania śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego ? Czyżby „parasol ochronny” Stanów Zjednoczonych w taki właśnie sposób przestał działać ?
3. Wypowiedź Ryszarda Drozdowicza z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej: „Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej
podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną
awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż
pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h”.
neutrealny / 95.49.106.* / 2010-04-12 21:15
Proszę nie przeinaczać. Pańska wypowiedź aż roi się od błędów merytorycznych. Proszę nie cytować tego pseudo-znawcy Drozdowicza. Proszę nie zmyślać, że Rosjanie zablokowali wszelki dostęp do lotniska i informacji. Proszę nie snuć kolejnych spiskowych teorii, naginając fakty i celowo pomijając pewne wydarzenia. Ja też mógłbym napisać, że to brat Jarosław dybał na życie Lecha, że chorobliwie zazdrościł mu stanowiska, sukcesów, rodziny. Że w końcu liczył na pokaźny spadek. Że był na Okęciu przed Lechem i mógł wtedy uszkodzić samolot. To są takie same "fakty" jak Pańskie i równie niedorzeczne. Pozdrawiam rozsądnych internautów, a Panu życzę szybkiego ochłonięcia po tym szoku jakim jest strata swojego ideału.

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: