Forum Forum inwestycyjneSpółki

Kończą się notowania praw poboru PointGroup

Kończą się notowania praw poboru PointGroup

rob484 / 2008-04-23 15:03
Kończą się notowania praw poboru PMPG SA
Informacja prasowa

Tylko do środy, 23 kwietnia 2008 r., na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie trwa notowanie praw poboru Platformy Mediowej Point Group SA. Cztery prawa poboru będą uprawniały do objęcia jednej akcji nowej emisji. Zakończenie przyjmowania zapisów na akcje w ramach wykonania prawa poboru – w poniedziałek, 28 kwietnia 2008 r.

Zarząd Platformy Mediowej Point Group SA przeznaczył dla inwestorów 22 892 425 akcji serii E w cenie emisyjnej 2,5 zł za walor. Środki pozyskane w ofercie publicznej zostaną przeznaczone na zdynamizowanie rozwoju w obszarach mediów, komunikacji, nowych technologii oraz działalności marketingowej.

Zapisy na akcje nieobjęte w ramach wykonywania prawa poboru odbędą się w dniach 9 – 15 maja 2008 r.

23 maja zaplanowany jest przydział akcji w ramach zaproszeń wystosowanych przez Zarząd Emitenta oraz zamknięcie oferty publicznej.

*****
PMPG to jedna z czołowych polskich firm w segmencie medialno-wydawniczym i marketingowo-reklamowym. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju doprowadziła do stworzenia unikalnej na rynku pod względem bogactwa i kompleksowości oferty produktów i usług oraz uzyskania wysokiej dynamiki zysku. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka pięciokrotnie zwiększyła zysk netto – do kwoty ponad 5 mln zł. Na koniec 2007 roku przychody netto PMPG wyniosły 45,3 mln zł, a zysk netto osiągnął poziom 5,1 mln zł.

Na lata 2008 – 2009 spółka prognozuje dalszy znaczny wzrost wyniku finansowego brutto. W 2008 roku ma on wynieść blisko 8,9 mln zł, zaś w 2009 roku 30,2 mln zł. W 2008 roku spółka ma osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie 76,9 mln zł, natomiast w roku kolejnym mają one wynieść już 116,4 mln zł.

*****
Marki i brandy należące do PMPG SA to m.in. magazyny: Film®, Machina®, ?Dlaczego®, Warsaw Point®, Dlatego!®; Machina Modne Miasta™, Machina Design™, Machina Sportlife™, Spoorootym®, Kinoteka Domowa by Film™, Mężczyźni Hollywood™, Kobiety Hollywood™, nagrody: Machinery®, Machina Design™, Złote Kaczki®, Studenckie Produkty Roku®, Puenty Warszawskie™, portale: Sport24.pl®, Korba.pl®, 100klatka.pl®, Systemy: Portis Biling™, Portis CMS™, Platforma Mobilo™ z systemami: m.Brodcast™, m.Contest™, m.Data™, m.Entertainment™, m.Info™, m.Loyality™, m.Payment™, m.Rank™; AdMobileMusic™, oraz MachinaTV™ i PointPress™.

Platformę Mediową Point Group tworzą: Media Point Group (media prasowe i internetowe); BTL Point Group (agencja marketingowa), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych i fotograficznych), TV Point Group (media telewizyjne). PMPG SA posiada również pakiety większościowe w: Drukarni Gemtext, agencji investor relations NewsPR oraz spółce Sport24.pl zarządzającej portalem sport24.pl.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy