Forum Forum finansoweKredyty

Kredyt lub debet

Kredyt lub debet

pcbc12 / 2010-01-17 17:01
Witam, moja sytuacja wyglada w nastepujacy sposob :
jestem studentem, od 16 pazdziernika pracuje na umowe o prace z tym ze do konca roku pracowalem na pelny etat a teraz pracuje na pol etatu, praca na pol etatu potrwa max 2 miesiace jeszcze poniewaz wiem ze firma bedzie dopelniac etaty pracownikom. Na caly etat zarabialem okolo 1400 zl na reke czasem nawet wiecej (zalezalo od premi) teraz gdy jestem na pol etatu podstawe mam 800 zl brutto, do tego dochodzi dodatek za prace w nocy ok 150 zl miesiecznie na reke i ewentualne premie ktore wynosza 20% wynagrodzenia lecz nie zawsze sa. Potrzebuje okolo 1000 zl kredytu ewentualnie 1500 zl. umowe mam na czas okreslony do konca roku 2010 lecz zapewne zostanie przedluzona. nadmieniam iz pracuje w firmie od czerwca roku 2009 lecz na poczatyku pracowalem tam przez firme posredniczaca i miedzy wrzesniem a pazdziernikiem mialem przerwe ok 2-3 tyg w pracy poniewaz dostalem oferte pracy bezposrednio od firmy docelowej na umowe. Czy mam szanse na taki kredyt gdziekolwiek ? nie posiadam innych kredytow jedyne co place to mix w play'u 50 zl miesiecznie. jesli nie to czy istnieje karta na ktorej bede mogl brac debet i splacac w czasie okolo 50 dni bez zadnej prowizji calosc kwoty, pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Wyświetlaj:
jam go / 95.49.18.* / 2010-01-19 15:43