Forum Polityka, aktualnościKraj

KRRiT o charytatywnych przekazach reklamowych

KRRiT o charytatywnych przekazach reklamowych

Money.pl / 2010-05-20 21:42
Komentarze do wiadomości: KRRiT o charytatywnych przekazach reklamowych.
szklarek / 2010-05-20 21:42

Przekazy popierające określoną ideę lub akcję charytatywną, powiązane z zachętą do zakupu określonego produktu bądź usługi komercyjnej" stanowią reklamę i w rozumieniu obowiązujących przepisów powinny być odpowiednio oznakowane, "a czas ich emisji wliczany będzie do limitu reklamowego nadawcy"

To oczywiste, zwłaszcza w kontekście tego, że w takiej akcji wzrost sprzedaży danego produktu w wyniku akcji charytatywnej jest większy niż odsetek dochodu ze sprzedaży przekazywany na rzecz beneficjenta. Innymi słowy producent jest w takiej akcji finansowo na plus lub przynajmniej na zero, dodatkowo ma PR-owy zysk.

Najnowsze wpisy