Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Kupno sztabki złota na Allegro

Kupno sztabki złota na Allegro

tenner / 2011-07-26 13:51
Witam
Jestem studentem i mam około 5000 zł oszczędności, których na dzień dzisiejszy nie planuje przeznaczyć na konsumpcję.
Obecnie mam konto oszczędnościowe w ING na żenującym oprocentowaniu ok 3%. Zastanawiam się czy w tych ciężkich czasach, gdy portale grzmią o mogącej niebawem wystąpić niewypłacalności USA warto zainwestować w złoto.
Co sądzicie o tego typu auckjach?
http://allegro.pl/sztabka-zlota-1-uncja-999-od-dominusarx-faktura-i1733182675.html
Czy jest problem z pozbyciem się takiej sztabki po zakończeniu chęci dalszego przetrzymywania złota? Gdzie najlepiej sprzedać taką sztabkę? (Znowu na allegro czy też gdzieś indziej). Jak mają się kursy po jakich można to sprzedać do kursów na stronach typu money.pl?
Wyświetlaj:
Mennica Skarbowa / 89.161.37.* / 2023-05-26 11:40
Odnośnie poszukiwań bezpiecznych opcji inwestycji w sprawdzone aktywa, jak metale szlachetne to serdecznie zapraszamy do naszej Mennicy Skarbowej, gdzie znajdą Państwo szeroki wybór propozycji zarówno sztabek różnej wagi, monet złotych i srebrnych oraz kamieni szlachetnych. Jeśli macie jakieś wątpliwości to oczywiście nasza obsługa postara się doradzić i zadbamy o sprawną realizację zamówień
Mennica Skarbowa / 89.161.77.* / 2023-03-01 09:37
Kluczowe jest zdecydowanie bezpieczne lokowanie oszczędności w metale, dlatego warto wybierać sprawdzonych delaerów złota. Na pewno warto tutaj zapoznać sie bliżej ofercie Mennicy Skarbowej https://www.mennicaskarbowa.pl/ gdzie znajdą Państwo szeroki wybór propozycji zarówno sztabek różnej wagi, monet złotych i srebrnych oraz kamieni szlachetnych. Jeśli macie jakieś wątpliwości to oczywiście nasza obsługa postara się doradzić i postaramy zadbać się o jak najszybszą dostawę.
ccc207 / 212.7.215.* / 2018-09-03 15:10