Forum Forum finansoweKredyty

Millenium leasing - proszę o opinię

Millenium leasing - proszę o opinię

alienscum / 2008-11-18 11:09
Zastanawiam się nad ofertą millenium leasing.
Do tej pory korzystałem kilkukrotnie z efl i było OK, ale teraz mam
od millenium leasing dużo lepszą ofertę. Nie mam jednak doświadczenia z tą firmą.

Leasing będzie dotyczył środków transportu (auta dostawcze) na 24 mc.

Proszę o wasze opinie nt. przedmiotowej firmy.
Wyświetlaj:
Jacekjank / 188.121.6.* / 2014-05-31 21:22
Millennium nie polecam TRAGEDIA, oddałem im auta bo straciłem na nie pracę sprzedali je nie oddali nadwyżki i wypełnili weksle ŻEBYM TO JA IM ZAPŁACIŁ!!!! ZGROZA sprawa w sądzie w razie pytań proszę pisać jacekjank@gmail.com
darek40731 / 89.68.247.* / 2013-09-15 19:11
MILLENIUM TO OSZUŚCI PO 1000 KROĆ. Powinna się zająć nimi Agencja . Ci ludzie nie powinni wyjść zza KRAT. Jestem księgowym i rozliczałem ludziom te ich umowy . Powiem tak .Ja wypowiecie umowę z tymi oszustami przed terminem to po pierwsze stracicie wszystkie wpłacone pieniądze, zapłacicie odsetki umowne wyższe od lombardowych ( ok 30%)od całej kwoty leasingu . I NAJFAJNIEJSZE .zabiorą /ZA DARMO/ przedmiot leasingu i jeszcze zapłacicie KARĘ 100% wartości leasingu .Ogólnie kupicie cos za 1000 zł to np.spłacicie przykładowo 800zł zabiorą wam te kasę i przedmiot i jeszcze płacicie 1000 zł karę. Takie są realia. NIKOMU NIE POLECAM TYCH OSZUSTÓW
Jabłonec / 79.186.20.* / 2014-02-09 18:06
Co ty koleś pier..sz?:) Jak zakańczasz wcześniej Umowę Leasingu przedmiot jest Twój (wykupujesz go za wartość rynkową lub końcową w zależności od okresu trwania leasingu plus kapitał takie są przepisy prawa panie "księgowy":) Dałeś d. i cię zwindykowali, a teraz piszesz te bzdety. Odsetki karne są podwójne, no chyba że wynegocjowane przed podpisaniem na jednokrotne, ale nie dotyczy to kary za przedwczesne zakończenie umowy, bo takiej nie ma (jest tylko aneks, wiem bo sam kończyłem wcześniej jeden leasing:), tylko za windykację.