marooo
/ 91.231.45.* / 2014-04-23 10:45
Unia wymaga, żeby reklamować to że połowa rzeczy jest UE, że w niej jesteśmy, że wspierają naszą gospodarkę i budowę infrastruktury. Gdyby podali kwoty jakie muszą wydać rocznie na takie wymagane reklamy to myślę że 7mln byłoby śmieszną kwotą.
Jeżeli będą wymagać, żeby rolnicy, którzy dostaną z Uni bezzwrotną dotację mają sobie przemalować swoje traktory na niebiesko z flagą uni, to tak mają zrobić.
Teoretycznie jest to kretyński pomysł, bo niby wszyscy z tego sobie zdają sprawę gdzie żyjemy, ale tak nie jest. Dziwiłem się ostatnio po co reklamują np oszczędzanie na starość, albo to że można wejść na konto banku lub sklepu przez komórkę. Myślę, po co wydają kasę, przecież każdy to wie.... okazało się że połowa moich znajomych tego nie robi, bo nie wie jak. To są młodzi ludzie, z miasta, pracujący.
Jak widać to co nam się wydaje, nie zawsze jest prawdą.
Czemu stadion jest porażką? Jeżeli patrzysz na bilans stadionu podawany w mediach to może się tak wydawać, ale jeżeli weźmiesz ogół danych jak: sama organizacja imprezy i korzyści, promocja miasta i Polski, turystyka, ciekawe imprezy na stadionie i zarobki ludzi z nimi związane to nagle się okazuje że to dobry pomysł.
Nie wszystko musi przynosić zysk samo w sobie.