Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Myjnia samochodowa w małej miejscowości?

Myjnia samochodowa w małej miejscowości?

bieta01 / 2008-05-20 14:01
Myślę o myjni samochodowej w miasteczku gdzie jest ok. 15 tyś mieszkańców plus okolica. Jestem zielona, jeśli chodzi od czego powinnam zacząć, ile trzeba mieć pieniędzy żeby myśleć o takim biznesie, jak zdobyć dotacje na działalność, ile trzeba umyć samochodów żeby nie było strat i jakie są wymogi sanepidu co do myjni oraz terenu pod myjnię, orientacyjna wielkość terenu, na której powstanie średnia myjnia. Może jeszcze jakieś inne podpowiedzi, wskazówki co do profilu działalności. Będę wdzięczna za każdą nawet najdrobniejszą informację, która da mi odpowiedź czy na pewno warto wejść w taką działalność, a jeśli tak to oby nie skończyło się to fiaskiem. Z góry dzięki za każdą info. :)
Wyświetlaj:
natalia12377633 / 46.149.218.* / 2021-02-06 11:58
Myślę, że warto pomyśleć o mobilnej myjni parowej takiej jak https://www.greensteam.pl.
Pilarczyk999 / 178.36.205.* / 2020-05-13 09:01
Jadę zawsze do http://moto-gadzety.pl/polecana-myjnia-samochodowa/ auto jakby dopiero co z salonu wyjechało.
combi1 / 194.63.133.* / 2018-11-02 14:54
Doskonałym rozwiązaniem jest mobilna myjnia parowa. Myjesz nie tylko samochody, ale posesje, zakłady przemysłowe, szpitale, kuchnie, hotele i wiele innych zastosowań. Zainteresowanych odsyłam na www.greensteam.pl. Znajdziecie tam wszystkie istotne szczegóły.
kamiszel / 2018-09-04 21:10