Nie masz racji co do wynajmu przewoźników z innych krajów,
Uważam, ze mam trochę racji. Dlaczego i producenci maja ponosic straty? Dla solidarności w stratach?
Ponadto niekoniecznie muszą to być obce firmy. sporo polskich firm transportowych zatrudzniajacych niemal wyłacznie polski personel, zarejestrowało sie za granica Polski. Miedzy innymi z powodów fiskalnych, ci przewoźnicy nie maja problemów z przekraczaniem rosyjskich granic.
Na dodatek producenci moga wynajmować tych przewoxników na okreslone transporty, zamiast kumulowac straty.
Jest jeszcze transport kolejowy.
Przewoźnict samochodowi zarejestrowani w Polsce, musza niestety jeszcze ponosic konsekwencje napietych stosunków Polsko-Rosyjskich.
Jezeli opór Polski jest w interesie tychrze przewoxników to jest to ta dobra wiadomośc w zalewie tej złej.
Polska nie chce ustapic Rosji własnie w obronie przewoxników polskich, a Rosja z kolei broni swego interesu.
Na razie na tym sporze traca obie strony, jedyna nadzieja dla Polski , ze Rosja traci wiecej.
moim zdaniem sporo racji maja ci którzy twierdza , ze głownym winowajcom jest biurokracja obu stron.
takie umowy negocjuje sie odpowiednio wczesniej, aby był czas na osiagniecie jakiegos kompromiu.
No cóz, obecną administracje "rozliczycie", przy okazji nastepnych "wyborów",