Forum Forum inwestycyjneFundusze

NA własną rękę bez prowizji

NA własną rękę bez prowizji

kamil846 / 83.14.125.* / 2007-03-05 16:54
Jestem całkowicie zielony w kwestii giełdy ale niedawno cos mnie natchnelo zeby sie tym zainteresowac. Chce zainwetowac do 2000 zł mam 18 lat i te pieniadze bede mial dopiero po pracy we wakacje. Moje pytanie brzmi czy październik to bedzie dobry miesiac na rozpoczecie mojej przygody z gielda? czy miesiac ma jakiekolwiek znaczenie. Aha i podstawowe pytanie czy moge kupowac i sprzedawac aukcje na własną reke ? chodzi mi o to czy musze isc do biura maklerskiego i czy tylko tam moge dokonac takich tranzakcji czy moge prowadzic to na wlasna reke tzn. kupowac i sprzedawac aukcje . z gory dzieki za odpowiedzi. nie chce zasmiecac calego forum dlatego tutaj zadam jeszcze niejedno pytanie na tym temacie wpadajcie tu czesto
Wyświetlaj:
joker / 212.75.100.* / 2007-03-30 00:52
Aukcje to są na allegro :-)
seba2 / 78.48.4.* / 2007-04-03 12:52
mlody chce porady a ty wyskakujesz z dowcipem.
Ciekawe czy jestes taki dobry na gieldzie ja w dowcipach
radziej / 2007-04-15 08:53 / Bywalec forum
młody chce porady a joker chce żartować, nie miej pretensji profesjonalny doradco
dsa / 193.242.104.* / 2007-03-06 23:22
400zl wydaj na kilka ksiazek. 600zl wpakuj w fundusz inwestycyjny, za reszte kup akcje.
Nikt nie jest wrozka i nie wie co bedzie w pazdzierniku, jesli ktos twierdzi inaczej to jest albo durniem albo naciagaczem.

Sprzedawac i kupywac akcje na wlasna reke, mozesz to robic przez internet. W domu maklerskim pojawiasz sie tylko raz - po to by zalozyc rachunek.
kukuryk / 82.160.6.* / 2007-04-04 21:38
a kiedy chcemy wyplacic kase ?
mozesz tez napisac co mowic u tego maklera jak przyjdzie podrostek 18 lat
jaa yyy yy bardzo yy chce zalozyc rachunek ? tez mysle o inwestowaniu wiedze o tym mam ale narazie jestem cierpliwy, nie mam tylko wiedzy w jaki sposob zalozyc ten rachunek pozdrawiam
maciej2a / 2007-04-05 12:51