Forum Forum finansoweBanki

NAJLEPSZY, NAJGORSZY - obrabiamy banki...

NAJLEPSZY, NAJGORSZY - obrabiamy banki...

Redakcja forum / 2006-02-06 21:08
Jakie są Wasze doświadczenia. Czy chwalisz sobie swój bank? Co jest w nim najlepszego, co się denerwuje? Zapraszamy do dzielenia się doświadczeniami.
Wyświetlaj:
SirMich / 37.248.157.* / 2017-06-30 13:53
Ja jestem zadowolony z Lion's juz dwa lata. Fajny poziom i wychodzą do klienta z usługami na zachodnim poziomie. Na Wilczej korzystalem nawet z valet parking. dobra opcja.
Karina86 / 188.95.26.* / 2017-01-25 10:37
krótko: najgorszy - eurobank, bo trzeba bulić 9 zł za prowadzenie konta
najlepszy - Orane Finanse bo darmowy i ma fajne korzyści dla klientów
piesekpustynny / 89.79.109.* / 2017-06-08 10:21
Najgorszy bank to Alior Bank . Po zamknięciu rachunku i po informacji od doradcy klienta ,ze nie będą przychodzić kolejne wyciągi i opłaty , misiąc później przychodzi wyciąg z dodatkową opłatą. UWAGA!!!
ja522 / 89.72.31.* / 2017-11-15 10:40
Zgadzam się w 100% że to najgorszy bank. Kiedyś dokonałam zakupu na raty. Chcąc je szybciej spłacić przelewałam czasem podwójne raty .I tak we wrześniu 2017r opłaciłam już ratę za grudzień a ostatnia przypadała w styczniu 2018. 2 dni temu otrzymuję pismo z RZEKOMĄ zaległością za październik a dziś dzwoni pan z Alior banku grożąc mi windykacją jeśli nie zapłacę naliczonych odsetek(0.56gr).Tłumaczenie panu że ratę za pażdziernik opłaciłam 21 lipca nie pomogło.Zrobiłam więc ostatni przelew za styczeń 2018r + 2 zł na piwo dla tego pana i TEMU BANKOWI JUŻ DZIĘKUJE.
olka5 / 188.146.68.* / 2018-04-26 19:03
Tak naprawde przecież sposobów jest dużo, ale czy nie uwazacie ze jednak najlpeszym będzie ten https://www.bgzoptima.pl/ Najlepszy z możliwych wyborów.
65 LATEK / 88.135.163.* / 2018-01-14 09:24
KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA ZERO ZA SPŁATĘ RAT BEZ DRUKÓW WYSTARCZY DOWÓD O
EfiMefi / 89.171.13.* / 2017-06-09 14:46
Jak zamknąłeś rachunek to trzeba było potwierdzenie wziąć. Mój drogi, coś czuję, że niedopełniałeś formalności i teraz kota ogonem odwracasz.
H Szatkowski / 2017-01-25 10:46
No to nie najgorszy, bo np.w C. Agricole też jest konto z opłatą 9 zł/mc. Co więcej eurobank, ma w ofercie 2 konta z opłatami niższymi niż owe 9 zł, a samo 9 zł też nie jest bezwarunkowe...
Karina86 / 188.95.26.* / 2017-01-30 08:22
Rozumiem, ale... Przecież sam tytuł wątku wskazuje, że szukamy najlepszego i najgorszego banku, więc to dość subiektywna materia. Stąd mój poprzedni komentarz. Byłam w Eurobanku. Zapewniali mnie, że oferują w pełni darmowe konto, a rzeczywistość stała się brutalna. Trochę jest w tym mojej nieuwagi, bo dałam się wyrolować. Nie interesuje mnie, że 9 zł jest bezwarunkowe. Kruczki pozostawmy bankierom, dla przeciętnego Kowalskiego to zło wcielone. Dlatego zmieniłam bank na taki, który nie szuka wymówek i oferuje najlepsze warunki dla mojej osoby ;)
Proste, prawda?
Blazu / 188.95.26.* / 2017-01-13 12:32
ja stawiam na bankowość mobilną. możliwość załatwienia czegokolwiek w placówce banku mnie średnio interesuje. Ważne jest dla mnie np. żeby bank miał fajną i funkcjonalną aplikację, bo zależy mi na dostępie do konta w każdym miejscu. od zawsze wybieram tylko takie oferty. miałem już ich sporo i mogę coś niecoś powiedzieć. podoba mi się aplikacja ING, mBanku i ich bliźniaka czyli Orange Finanse. ING ma trochę mniej funkcjonalności, ale to już takie szczegóły, nie rzutujące na codzienne użytkowanie. dwie pozostałe są praktycznie takie same, różnią się tylko kolorami, jadnak Orange Finanse oferuje jeszcze strefę korzyści, czyli rózne zniżki do sklepów w najbliżej lokalizacji. fajna opcja. korzystałem i działa.
Wojt137 / 94.254.170.* / 2017-01-13 11:12
Dla mnie najsłabszy, najmniej kompetentny i najmniej przyjazny klientom, spośród kilku banków, z którymi mam do czynienia w Polsce.
Ile razy w życiu słyszeliście, głównie w różnego rodzaju mediach, że bank jest zawsze otwarty na rozmowę z klientem, że zależy mu obopólnemu zadowoleniu, że w przypadku kłopotów ze spłatą zobowiązania należy niezwłocznie poinformować bank i wspólnie znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony..?
Ja słyszałem to wielokrotnie. I w końcu nadeszła taka chwila.
Regularnie spłacam niewielki kredyt w Millenium. Aby go otrzymać wystarczyło spędzić 10 minut przed ekranem komputera.
Teraz mam chwilowe zachwianie płynności finansowej. Zwróciłem się więc do banku, oczywiście internetowo, z poziomu swojego konta, z pytaniem/prośbą o możliwość zawieszenia spłaty na 3 miesiące (oczywiście zdając sobie sprawę i godząc się na rozsądne dodatkowe koszty takiego rozwiązania).
W odpowiedzi przeczytałem że bank nie przewiduje takiej ewentualności, natomiast mogą wydłużyć okres spłaty pozostałej części kredytu, w związku z czym spadnie wysokość miesięcznej raty. Ok, byłem w stanie zaakceptować taką propozycję.
Idzie dobrze, prawda? Niestety to koniec normalności i przyjazności w kontakcie z tym bankiem.
Po pierwsze, o ile kredyt na ok 60 000 zł dostałem "od ręki" przez internet, o tyle wydłużenie okresu spłaty pozostałych 20 00 zł wymagało ode mnie wizyty w oddziale. Udałem się do takowego wczoraj, czyli 12 stycznia 2017
Udałem się do oddziału w Warszawie przy ul.Szpotańskiego by poprosić o wydłużenie okresu spłaty kredytu gotówkowego. Zgodnie z Waszymi sugestiami.
Wizyta wyglądał następująco:
1. dzień dobry, weryfikacja na podstawie dowodu osobistego, przedstawienie prośby - 5 minut
2. samotne oczekiwanie przy biurku - 40 minut
3. po tym czasie pani przyszła z plikiem wydrukowanych druków (12 stron, chętnie udostępnię do wglądu) i stwierdziła że musimy to wypełnić, tymczasem jednak idzie jeszcze coś dodrukować (!) - 5 minut
Zrezygnowałem... Przyjąłem do wiadomości że tak to sobie wymyśliliście, żeby, broń Boże, nikomu nie przyszło do głowy przez Waszą procedurę przejść.
W pliku wydrukowanych do wypełnienia dokumentów znajdują się wszystkie moje dane które i tak już są w systemie. Dodatkowo mnóstwo bzdur niezwiązanych zupełnie ze sprawą.
Straciłem godzinę i niczego nie załatwiłem. Obsługa albo kompletnie nie jest zainteresowana pomocą, albo jest po prostu niekompetentna. Ale osobiście skłaniam się do wniosku że to Bank jako organizacja, absolutnie nie jest zainteresowany poszukiwaniem rozwiązania. Smutna kontestacja. Ciekawe jak bank się będzie zachowywał, kiedy w najbliższych trzech miesiącach będę spłacał raty w połowie ich wysokości..? Po prostu więcej nie dam rady. Nie szukam w tym banku łaski, zaproponowałem poniesienie rozsądnych kosztów w zamian za pomoc z ich strony. Bank nie jest zainteresowany. Jestem za mały...
M.Ż. / 83.24.134.* / 2017-04-18 10:05
Chciałem założyć konto w Banku Millennium w sierpniu 2016 r, drugie podejście to kwiecień 2017.
Dwa różne oddziały a to samo podejście do klienta,zrezygnowałem.
załamka / 37.130.13.* / 2017-01-11 09:40
bankomaty bps zżerają karty jak psy ,i problem z odebraniem ,w żadnym banku tak nie ma ,mam złamaną nogę ,poprosiłam znajomą o wypłacenie kasy,a terz ani kasy ani karty ,jak żyć?
MIRC / 89.66.132.* / 2017-08-16 22:39
założyłem konto w BPS i narazie ok uawżam że ma jeden z najbardziej przejrzstych i przyjaznych interfejsów internetowych( porównuje z innymi 10 cioma bankami)
H Szatkowski / 2017-01-11 10:09
Jakaś statystyka owych 'zeżarć' w tym banku oraz bankach w Polsce ogółem ?
Wokulski / 81.190.100.* / 2016-12-17 18:25
Czy można wierzyć lokalnym bankom? Konkretny przykład, bo nie ma co teoretyzować:
BS w Czersku otrzymał sądowy zakaz zbywania nieruchomości o Nr KW SL 1C/0000XXXX/9 & KW SL1C/000XXXXX/4 w Chojnicach z powodu niezaspokojonych roszczeń wierzyciela a nadal publicznie oferuje ww. nieruchomości do sprzedaży ignorując prawomocny wyrok zakazujący sprzedaży.
W ogłoszeniu promowanym na każdej stronie tegoż banku nie wspomniano ani słowem, że księga jest obciążona zapisem sądowym. Prawo prawem ale nasza racja ważniejsza - tak sobie być może kombinuje bank, który przecież jest instytucją finansową zaufania publicznego, wszyscy powierzamy nasze pieniądze bankom i tym większym i tym mniejszym, lokalnym. Czy słusznie mamy mieć takie zaufanie do tego typu instytucji ? Przykład KS pod Warszawą odbił się szerokim echem, był nadzór finansowy, niby były kontrole i co... to już wszyscy wiemy. A może pod naszym nosem dzieją się też jakieś bankowe cuda...? Numery ksiąg zostały ukryte, ale każdy może je odczytać i potwierdzić wchodząc w sprzedaż nieruchomości tegoż banku - i znaleźć w ogłoszeniu, którego już nie powinno być!
janek363 / 89.73.156.* / 2016-11-03 11:13
Idea bank najgorszy ever za brak obrotu na rachunku wysyłają monit z 200 zł i podnoszą oprocentowanie żenada a doradca ani nie wsponiał o takiej moliwośći
Gaba881 / 89.191.161.* / 2016-11-04 20:50
@janek, zależy jakie masz warunki w umowie. Może był zapis o podniesieniu % jak nie utrzymasz obrotu jakiegoś? Sprawdź to, bo pewnie masz opisane tylko nie pamiętasz. Ja na idea bank jakoś nie narzekam a ponad rok korzystam.
AJ / 79.185.171.* / 2018-03-26 08:34
Dzień dobry, ja polecam BOś Bank. Wzięlam u nich kredyt na drewniany dom:) na 30 lat. Złego słowa nie powiem o tym banku. Pełen profesjonalizm w podejściu do klienta, w końcu zdecydowałam się na kredyt w Boś..
Dom już mam, w technologii szkieletowej dom buduje się szybko, no i ma tanią eksploatację, serio! Widzę po rachunkach!
Dom stawiałam krótko, a dom jest ekologiczny, Cieszę się, dostałam 75% wartości całej inwestycji.
SmutnyBank / 83.6.183.* / 2016-10-04 20:59
mBank -> umówienie się na wizytę w sprawie kredytu hipotecznego w jednym z warszawskich oddziałów

Chciałem się podzielić moją próbą umówienia wizyty w sprawie kredytu hipotecznego w Warszawie

1. Próbuje umówienie spotkania przez stronę wchodzę i wypełniam wniosek. Nie mogę wybrać tego oddziału trochę zszokowany, ponieważ to duży odział i otwarty bardzo długo.

2. Skontaktowałem się z konsultantem przez czat czy w tym oddziale jest obsługują kredytów hipotecznych. Konsultant potwierdził, że tak to oczywiste.

3. Próbuje się w takim razie dodzwonić do oddziału. Niestety bez skutecznie, więc spróbowałem jeszcze raz po godzinie. Jak można się domyślić nie odebrali.

4. Piszę na czacie do konsultanta czy mogę poprosić ich o to żeby odebrali albo w jakiś sposób na nich wpłynęli. Odpowiedź naprawdę była niesamowita(„Nie możemy wpłynąć na oddział, żeby odebrał telefon”). Stwierdziłem, że może trafiłem na złego konsultanta, ale drugi odpowiedział coś podobnego i zaproponował ten sam wniosek co wypełniałem na samym początku.

5. Kolejny raz próbuje się dodzwonić do oddziału i tym razem bez sukcesów

6. Chciałem załatwić tą sprawę więc dzwonie na infolinię z prośbą żeby mi podali numer do kogoś z tego oddziału(najlepiej doradcę od kredytów hipotecznych), ale nie mogą tego zrobić mimo, że jestem ich klientem, ale dostaje genialną propozycję aby wypełnić wniosek na stronie…

Podsumowując: Straciłem pół dni i nic nie załatwiłem nie ma to jak fachowa obsługa klienta. Pomijam fakt, że chce kupić najdroższy z możliwych produktów…
Ja654 / 37.47.214.* / 2018-02-08 15:42
Najgorszy bank w Polsce - to Pekao SA w Bydgoszczy na Woj. Polskiego. Kolejki są zawsze. Na 8 klientów 2 kasy czynne. Stoi się po 30 min. MASAKRA. Dobrze że nie mam już tam konta.
naiwny klient / 85.202.152.* / 2014-01-05 13:23
Banki rozsiewają się jak plemniki aby zwiększyć swoją wydajność a jest jeden tylko dawca. Przeróżne oferty ale do jednego worka.
Jest sieć banków pod różnymi nazwami!
Potwierdzam- naciągacze, nie kompetentny personel i jak już wdepniesz to już łatwo się od nich nie uwolisz. A jak już mówimy o doradcach finansowych, to Wam doradzam (nie doradzam) TAX CARE. Mówią, że mają w pakiecie ofertę 20 banków, a jak to wygląda naprawdę? Polecają IdeaBank, bo ponoć najlepsze warunki dają nawet z niskimi dochodami lub długami. Tak łapią klentów i tu sie mówi "mamy cię" naiwny kliencie. Podsumuję. Nie ma idealnych doradców ani banków, wszyscy pracują lub współpracują dla swojego docelowego chlebodawcę. Jeśli już posiadacie konta, kredyty, w jakimkolwiek banku, to radzę pilnować (codziennie) czy nie znikają Wam pieniądze. I tu mówię poważnie!!! Mam na to dowody. Ale jak już to udowodnicie, to zamiast rekompensaty utraty dostaniecie, ale słowo "przepraszam". Każdy bank (naciągacz) kupuje kolorowymi słowami. Jeśli zdążysz lub doradca będzie miał ochotę Ci przedstawić regulamin i na jak długo jest oferta opłat i prowizji a po niedługim czasie po podpisaniu umowy już po kilku tygodniach poinformuje Cię bank pocztą o zmianach w jego ofercie. Ale to już wtedy od Twojej woli zależy, czy wejść na stronę www banku czy nie aby się przekonać o zmianach np w opłatach i oprocentowaniu!

Ze wszystkich banków odradzam IDEA BANK, GETIN BANK, GETIN NOBLEBANK, TAX CARE, Raiffeisenpolbank itd. a dziś to i mBank.

Pamiętajcie! Jeśli Państwo pozwala (a raczej ma powiązania) oszustom funkcjonować na rynku i naciągać klientów, to się domyślcie co robił na rynku przez kilka ostatnich lat AmberGold i kto czerpał na tym korzyści...
Klient NEST Bank / 95.160.153.* / 2017-03-30 08:33
ODRADZAM KREDYTY FIRMOWE W NEST BANK (WCZEŚNIEJ FM BANK,BIZ BANK) DODATKOWE KOSZTY WYSOKIE JAK W ŻADNYM BANKU.IFOLINIA PRZY NIEWYGODNYCH PYTANIACH ROZŁĄCZA SIĘ.
Rakela / 81.190.38.* / 2016-09-04 13:45
Ja mogę polecić Raiffeisen Polbank, miałam do czynienia z wieloma bankami dotychczas i ciągle coś mi nie pasowało, dopiero jak przeszłam do Raiffeisena to wszystko mi zaczęło pasować pod względem i obsługi klienta i zasad prowadzenia konta
Henryk827 / 87.205.249.* / 2013-08-10 12:10
NAJGORSZY zdecydowanie GETIN BANK a raczej GETIN GANG masz tam tokatę - sprawdz czy to nie ubezpieczenie ? OSZUŚCI I ZŁODZIEJE koniecznie zajrzyjcie KONIECZNIE na: wrobieni w getin bank, wrobieni w pareto II, kwartalne zyski, szczęśliwa siódemka itd itp TRZYMAJCIE SIEBIE I BLISKICH Z DALEKO WROBIĄ WAS ZAWSZE JAK NIE W INWESTYCJE CZY LOKATY TO ZŁODZIEJSKI KREDYT CZ POŻYCZKĘ GETIN BANKU MÓWIĘ ZDECYDOWANIE NIE zamykać płate konta i uciakać z tamtąd
trollek / 2013-02-01 11:14
zdecydowanie polecam mBank. Mam juz tam kilka lat konto i naprawde nigdy nie bylo z nim zadnych problemów, plusem sa dodatkowe uslugi ktore mozna włączyc bezposrednio z konta. np. wykupienie ubezpieczenia polisy itp :)
biznesowa21 / 2013-02-01 08:20
Mam swój bank, bo ma darmowe przelewy, a większość kasy trzymam na lokacie w drugim, bo lepsze oprocentowanie
michal234563 / 79.173.4.* / 2011-07-01 23:20
OBSŁUGA KLIENTA - PONIŻEJ KRYTYKI.

W poniedziałek złożyłem poprzez infolinię prośbę o kredyt.Otrzymałem informację, że w przeciągu 48godzin skontaktuje się ze mną doradca aby umówić się na spotkanie (zapewniają w reklamie decyzję w ciągu kilku godzin)

Środa, cały czas brak kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię ponownie. Pani po rozmowie zapewniła, że za chwilę a najpóźniej do końca dnia,ktoś się ze mną skontaktuje.

Piątek. Telefon ponowny na infolinię. Niestety w dalszym ciągu brak kontaktu z doradcą. Poprosiłem o usunięcie moich danych osobowych - otrzymałem informację, że za chwilę ktoś zadzwoni aby potwierdzić decyzję. Niestety nikt nie zadzwonił. Kolejny telefon na infolinię i Pani ze śmiechem przyjęła prośbę o podanie numeru gdzie można złożyć skargę na działanie obsługi klienta. Po kilku godzinach telefon z informacją ,że niestety pracownik w poznaniu został zwolniony i nie zatrudnili jeszcze nowego - stąd brak kontaktu ze mną.
I. / 83.15.161.* / 2009-03-24 16:33
NAJGORSZY- PKO BP SA... Nie polecam nikomu brać kredyt hipoteczny a już szczególnie nowy kredyt pt "MIX"!!! "MIX" to jest na bank ale kłopotów...
Od wielu lat jestem klientem PKO BP, i żeby była jasność zdolnośc mam, kredyt dostałam , umowę podpisałam i na pieniądze czekam..i czekam...
Cała procedura do podpisania umowy i podpisania dyspozycji wypłaty = 7 TYGODNI!!!!!!!!!!
A niekompetencja sięga niebios, ciągle czegoś brakuje, coś trzeba doniesc podpisać straciłam kilka dni urlopu na załatwianie formalności dodatkowo kasę przelewają już ponad tydzień. Jesli komuś zalezy na czasie wybierzcie inny bank a już napewno nie o/Opole
SZCZERZE ODRADZAM- szkoda nerwów, a przy podpisywaniu umowy okazuje sie że jakoś dziwnie warunki się zmieniają ale jak człowieka przeczołgają tyle czasu i terminy na karku wszystko podpisze, bo jakie ma wyjście?
Życzę bardziej udanych transakcji.
deathbanks / 89.174.118.* / 2009-03-04 09:09
kredyt bank - jako jeden z pierwszych w kraju wprowadzil ksiegowanie pieniedzy w czasie rzeczywistym! za kontko place co prawda 15 zl, ale mam za darmo przelewy (czesto wplacam kase w oddziale, wiec banki typowo internetowe mnie nie interesuja), przewaznie mila i kompetentna obsluga. kredyt gotowkowy na duza sume dostalem w 3 dni. minus to dla niektorych wysokie oplaty (zdzieraja nawet 7 zl za wplate na rachunek swojej karty kredytowej) oraz czeste kolejki do kasy w oddziale. ogolnie jestem zadowolony.

Najnowsze wpisy