Opisali producentów którzy w chinach produkują na tamtejszy rynek a tego, który produkuje w chinach i sprzedaje w Europie (również w Polsce) to już nie podali, więc ja powiem - Honda Jazz sprzedawana w Polsce pochodzi głównie z Chin.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Samochody z rodzimej produkcji powinny być droższe a z tańszej tańsze. Klient powinien mieć wybór nawet w salonie. Jak płacę za Germany to ma takie być a nie jakieś skądś tam.
I to by sie zgadzało bo od tamtej pory w/w marki psują sie na potęgę i nazwałbym je raczej jednym wielkim DROGIM bublem !!!! Pytanie tylko jest jedno dlaczego te samochody tyle kosztują skoro są składane w chinach ???!!!
Czy przeczytałeś artykuł ... ?
Producenci produkują na rynek chiński ...
A jeżeli nawet exportuja produkty na rynek Europejki, to oszczędność jest zyskiem... Nigdy nie kupisz żadnego produktu z wymienionych marek w niższej cenie bo żaden producent nie odda zysku...
Proste?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Najwiecej aut produkują w chinach niemcy,audi,bmw,vw,mercedes,ale nie tylko bo swoje zakłady montazowe mają w Afryce,Egipcie,Rosji,Wietnamie,Malezji,Filipinach,Indonezji,dlatego nigdy juz nie kupie niemca
"Biedne Chiny"...
Pan bredzi!
W Chinach mamy najwiecej miliarderow swiata.
Do tego poziom ludzi ubogich znacznie nizszy niz w Europie (oczywiscie w procentach a nie liczbach bezwzglednych).
Chiny to takze najwiekszy zapas...dolarow. Aby wykupic "swe" dolary od Chinczykow Stany Zjednoczone musialyby...ZBANKRUTOWAC (!).
Co za bałwan pisze te tytuły: " Zdziwwisz się". jakbym był takim bałwanem jak ten bałwan, tobym się zdziwił. Chiny to najprężniejszy rynek motoryzacyjny na świecie. Wszyscy chcą tam być. W takim np. Xi`an widziałem jesienią salony: Jaguara i Lambo.
A już bałwanem do trzeciej potęgi trzeba być, żeby odkryć, iż " Francuskiej motoryzacji rynek chiński nie jest już obcy". Już. Bo Citroen np. w Chinach jest od 1920 roku!
Tylko,że produkcja na terenie Chin jest związana głównie z tym,że taniej jest produkować auta na miejscu niż je sprowadzać do Chin na lokalny rynek ponieważ kiedy sprowadzamy samochody np. z Europy producent jest zmuszony zapłacić olbrzymie cła i podatki aby wprowadzić taki pojazd do sprzedaży. Chiny są na tyle dużym i chłonnym runkiem,że opłaca się otworzyć produkcje na miejscu.