Forum Forum inwestycyjneFundusze

nie jestem pewna czy dobrze zrobilam?

nie jestem pewna czy dobrze zrobilam?

juliettta / 2008-03-10 18:03
od 2 lat mam zainwestowane pieniazki w 2 funduszach pionier zrownowazony i stabilnego wzrostu .W pewnym okresie ''ZAROBILAM" 50 TYS które oczywiscie w całosci straciłam.Na dzien dzisiejszy dokonałam konwersji na pionier pieniezny fio poniewaz nastapił spadek ponizej kwoty która wpłaciłam na samym poczatku.Jestem załamana.Bije sie z myslami bo nie wiem czy dobrze zrobiłam.Dodam ze jestem kompletnym laikiem a pieniazki sa rodzicow a tata prawie dostaje zawału.W banku zawsze mu mówia zeby trzymał jak najdłuzej a tata sie na tym wogole nie zna.Teraz sobie tak mysle ze chyba lepsza byłaby zwykla lokata i o wiele bezpieczniejsza czy mam racje??Pomózcie bo nie wiem co robic?
Wyświetlaj:
juliettta / 2008-03-11 11:58
Dziękuję wszystkim może chociaż poprzez wasze wypowiedzi troszeczkę wdrążę sie w temat.
Chyba bede musiała baczniej obserwowac nasz rynek giełdowy.Pozdrawiam i dzieki
max1224 / 2008-03-11 01:41 / Tysiącznik na forum
poczekaj na tym pieniężnym jak będą krzyczeć o krachu końcu świata na giełdach krwi na parkiecie i takie tam a w reklamach pojawi się lokata na 10% wtedy przejdź zpowrotem do akcyjnych i czekaj aż w reklamach pojawią się fundusze dające ponad 100% zysku w rok wtedy przenieś się na pieniężny i tak w kółko pozdr i głowa do góry jeszcze się odkujesz
10MM / 83.22.142.* / 2008-03-10 19:31
Daj sobie spokój z lokatą. Zainteresuj się Superfundami, Unifunduszami, Schrodersem.
weisse111 / 2008-03-11 15:10 / Bywalec forum
z Unifunduszy wydaje mi się, ze odpowiedni w zistniałej sytuacji powyżej byłby UniAktywnej Alokacji, jest to subfunduszz ochroną kapitału. Masz gwarancję 95% zainwestowanego kapitału, a w czasie dobrej koniunktury inwestuję on nawet 100% w akcje. Czyli zyski mozna odnieść dosyć wysokie przy jednoczesnym zachowaniu znacznej części kapitału.
pozdrawiam