nowa firma

byduvel / 2013-07-11 12:00
A więc sprawa wygląda tak , że jestem studentem studiów dziennych zainteresowanym założeniem firmy ( tyko i wyłącznie na okres wakacji) która będzie świadczyła usługi budowlane na terenie Szwecji ( mam wystawiać faktury za wykonaną pracę . Z wykształcenia jestem technikiem mechatronikiem . Poszukuję kogoś kto poprowadzi mnie przez te wszelkie formalności . Mam wiele pytań na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi ponieważ nie wiem jakie zadawać pytania . Intersuje mnie :
1. Czy osoba bez wykształcenia budowlanego może świadczyć takie usługi .
2. Wiem na tą chwilę że muszę złożyć wniosek CEIDG-1 i VAT-R ( czy to jest wszytsko
3. Czy są jakieś dodatkowe formalności które trzeba załatwić przed rozpoczęciem pracy za granicą
4. Czy po tym jak będę miał firmę mogę zostać na ubezpieczeniu rodziców
5 . Jak z tym wszytskim sie rozliczać , jakie czekają na mnie podatki albo pułapki w które lepiej nie wpaść .
Proszę o pomoc na forum ponieważ , nie potrafie znaleźć osoby która byłaby w stanie mi pomoc w moim miescie . Byłem w biurach rachunkowych i oni nie pomagaja w rozpoczeciu firmy i poprowadzeniu za reke przez wszystkie formalnosci .

Z góry przepraszam za brak składni, formę i treść ale mam nadzieje ze da sie wyciagnac z tego jakies wnioski i pomoc mi
Wyświetlaj:
BogdaN30 / 188.33.226.* / 2023-10-29 19:17
Jeśli zakładasz firmę budowlaną, polecam ofertę ciężkiego sprzętu od RENTAL. Oferują świetnej jakości koparki i spychacze.
Patryuk / 188.33.248.* / 2023-09-30 21:06
Jeśli zakładacie własną przychodnię, możecie skorzystać ze wsparcia Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów, które pomaga dobrać odpowiednie oprogramowanie do działalności oraz pomaga przy zawieraniu kontraktów z NFZ.
UrbanKowal / 77.65.80.* / 2023-06-28 15:26
Szukającym rzetelnej firmy transportowej polecam usługi oferowane przez HDS-WARSZAWA. Doskonale wywiązują się ze zleconych zadań.
GrzegorTom / 188.33.240.* / 2023-04-24 22:13