Witam. Mam "ciekawy" problem i nie wiem do prawdy co zrobić.
Zakupiłem noteboka i niestety mam z nim dziwne problemy. Krótka historia:
Po przywizieniu komputera do domu okazało się, że nie mogę się podłączyć do internetu (ani bezpośrednio ani za pośrednictwem rutera, mało tego, nie mogłem także do samego rutera), kilka rozmów telefonicznych z dostawcą Internetu nie przyniosło efektu wg nich wszystko z ich strony funkcjonuje dobrze (2 inne komputery działają w Interenecie oraz 2 pożyczone w celu sprawdzenia także funkcjonowały, mimo to przyjechali technicy ze swoim komputerem i informatyk i faktycznie jest Internet) - operatora można więc wykluczyć. Zawiozłem więc komputer do sklepu, przetestowali go okazało się, że u nich jest Internet i nie ma problemu. Więc sytuacja patowa. Dodatkowo doszedł problem z pendrivem. Okazało się, że mój pendrive komunikuje się z komputerem z oporami lub nie komunikuje się wogóle. Na wszystkich innych komputerach do których go podłączałem działa bez zastrzeżeń (mam go ponad rok). Żeby było ciekawiej, wszystkie inne pendive'y na tym komputerze działają bez problemu.
Komputer był 2 razy w serwisie. Pierwszym razem wymieniono płyte główną. Za drugim razem napisano, że komputer był sprawny. Dziwna rzecz, że po drugiej wizycie w serwisie komputer zaczął komunikować się z ruterem.
Obecnie sytuacja wygląda tak. Jedynym urządzeniem z którym nie komunikuje się komputer jest pendrive (który komunikuje się z innymi komputerami bez problemu), jednak co najważniejsze nie mam Internetu (tzn wszędzie mogę się podłączyć tylko nie w domu-gdzie podłączone mam dwa inne komputery). Wg skklepu oraz dostawcy Internetu: komputer jest sprawny, Internet jest sprawny. Można pokusić się o stwierdzenie, że tak jest jednak z jakichś powodów zakupiony przeze mnie komputer nie współpracuje z urządzeniami, które mam w domu (tylko w domu!).
Moje pytanie brzmi czy w takiej sytuacji mogę odstąpić od umowy kupna-sprzedaży? Problem jest frustrujący bo nikt nie potrafi poradzić sobie z tym problemem. Można by pomyśleć, że wszyscy mają rację i że Internet jak i komputer są sprawne, jednak ja nie mam pożytku z komputera jeśli nie mogę korzystać w domu z Internetu. Nie wiem co zrobić w tej sytucaji. Komputer zakupiłem ok 3 tygodni temu, z czego miałem go ok 1 tygodnia (ten tydzień upłynął na próbie rozwiązania problemu).
Z góry dziękuję za wskazówki i podpowiedzi.
Z poważaniem,
Krzysztof.