johhn
/ 83.8.178.* / 2009-08-13 20:50
POSŁUCHAJCIE WSZYSCY CI KTÓRZY, MACIE TAK WIELE DO POWIEDZENIA A TAK NAPRAWDĘ WASZE WYPOWIEDZI NIE MAJĄ NIC NA CELU TYLKO ZABÓJSTWO KONKURENCJI, TUTAJ ŻADEN POTENCJALNY KLIENT SIĘ NIE WYPOWIADA TAK>>??
TYLKO NIEUDOLNI AKWIZYTORZY Z AVIVA NP ING CZY GENERALI!!!
Po pierwsze żadna OWCA (osoba wykonująca czynności akwizycyjne) nie trzyma klientowi noża na gardle, żeby podpisał umowę o członkostwo z innym OFe
Po drugie jeśli jesteś zwykłym akwizytorem bądź też przedstawicielem któregoś z wymienionych OFE to zamknij dziób jak nie masz zielonego pojęcia o tej pracy, bo to jest chore co tutaj piszesz
Po trzecie, jak ci nie odpowida robota to się zwolnij, i nie wprowadzaj ludzi w bład i kłamstwo
Teraz tak, jeśli chodzi o odzyskiwanie składek przez Agenta w tym przypadku Nordea- to jest to prawdą, że jest to robione w imieniu klienta i całkowicie zgodne z prawem, oczywiście wtedy gdy taki Zawodowy Agent (nie akwizytor) wedruję do Zus-u m.in z upoważnieniem od klienta, że może go tam reprezentować i odpowiednim drukiem wydanym przez Organ Zus, więc po jaką cholerę pieprzyć ze to oszustwo, jeśli klient godzi się na taką obsługę to się pod tym podpisuję i świadomie ufa swojemu agentowi ,a każdy zawodowy Agent Nordei-bo tak owych tylko to OFE posiada dotrzymuję słowa, mało tego po załatwieniu dokumentacji I i II fialorewej dla klienta wraca do niego po raz drugi i obsługuję nadal,aż wykona na co się zadeklarował!!!!
Zmina OFE w tym przypadku na NORDEA jest korzystna bo klient widzi własnie te korzyści dla siebie, i podejmuję swiadomie decyzję.
ranking Nordea jest taki sam jak każdy inny praktycznie codziennie wygląda to inaczej jesli sprawdxzasz głupcze notowanie za ostatni miesiąc nie powiedzieli ci tego akwizytorze??
dlaczego nikt nie widzi stabilności tego funduszu od początku działalności i np za 36 miesięcy!
Żenada, zamknijcie się jak nie macie o tym pojęcia bo obrażacie zadowolonych klientów i uczciwych agentów, a jeśli chodzi o prowizję to nie jest tajemnicą ze są wysokie, ale za dobrze przeprowadzona obdsługę dla klientów Nordea, należy się dobra zapłata to tak jak w kazdej pracy-wykonujesz swoje czynności dobrze- to dobrze ci za nie zapłaca!
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLIENTÓW KORPORACJI AGENTÓW ZAWODOWYCH
na Górnym Dolnym Śląsku oraz w Małopolsce i na PODKARPACIU