Parkiet we śnie

Money.pl / 2009-06-26 20:01
Komentarze do wiadomości: Parkiet we śnie.
Wyświetlaj:
aszu / 2009-06-26 20:01 / Tysiącznik na forum
aktualne poziomy cenowe sporej liczby papierów mogą być już interesujące.

Których spółek ceny są interesujące ???
KGHM-u - ktory zostanie przeceniony 50% po dywidendzie ?
Lotosu - ktory w raporcie półrocznym / prawdopodobnie wykaże stratę ?
banków - ktore toczą / samobójczą / wojne depozytową ?/
Cersanitu , który " tonie w opcjach " ?
profitrader / 79.184.215.* / 2009-06-26 21:02
Czy kolega/koleżanka zawsze czyta 1/2 lub 1/3 zdania? Badania wykazują, że spora część rodaków ma kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem. Coś w tym jest.
aszu / 2009-06-27 00:15 / Tysiącznik na forum
liczyłem Panie " profitrader" , że uchylisz Pan rąbka tajemnicy
a mianowicie ktore papiery :
"dla krótkoterminowych inwestorów, akceptujących większe ryzyko aktualne poziomy cenowe sporej liczby papierów mogą być już interesujące."

Pytanie zadaję bo jestem amatorem i liczę na coś rozsądnego od " zawodowca".
Jestem plci meskiej. Hetero . Żonaty.
g ol d / 2009-06-27 11:16 / Plunąć z brzegu...
:))
JB / 2009-06-26 20:16
Orco, którego cena jest kilkakrotnie mniejsza niż wartośc nieruchomości które Orco posiada... i nawet jak te nieruchomości stanieją o połowę to cenaa jest nadal śmiesznie niska.
Komputronik czy Karen są tanie. Może i ich zyski są teraz niskie bo malo kto kupuje komputery i notebooki w kryzysie... ale spółki nie mają noża na gardle i jakoś przetrwają... a jak się kryzys skończy to wszyscy będą mieli żałośnie przestarzałe komputery i będą musieli szybko kupić nowe.
Zeneris tez tani, a przecież unija zmusi nas do inwestowania w energetykę oparta nie na paliwach kopalnych.
lobotomia8 / 2009-06-27 14:05 / portfel / Bywalec forum
Orco? A jak ogłoszą bankructwo, to nie pomoże wycena nieruchomości, tylko będzie zjazd do groszy. Ja bym w Orco nie inwestował. Spółka, która ma 1 mld zł straty nie budzi mojego zaufania