Forum Forum inwestycyjneOpinie o spółkach

Początek gry na giełdzie

Początek gry na giełdzie

masazysta / 2007-02-25 16:36
Witam,
jestem studentem i od pewnego czasu interesuje się giełdą.Mam zainwestowane 500zł w Arkę akcji,a teraz chciałbym zainwestować jakąś małą na początek kwotę na giełdzie.
Napiszcie mi proszę ile muszę mieć minimum pieniędzy i jakie są dodatkowe opłaty?Jaki dom maklerski mi doradzacie?Czy Dom Maklerski BZ WBK SA jest dobry?
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź i zachęcam do komentowania mojego portfela Money.pl.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
jwasilewski86 / 2011-06-28 15:31
przede wszystkim na giełdzie się nie "gra" tylko INWESTUJE :)
ja osobiście inwestuje w AmerBrokers, ale wybór domu zależy od tego jakie sa Twoje priorytety.
Jeśli jestes zainteresowany AmerBrokers możesz obejrzeć ich fanpage na facebooku:
http://www.facebook.com/DomMaklerskiAmerBrokers
pozdrawiam,
jacek
krzyszfot / 212.96.244.* / 2012-08-16 13:17
Początek jest bardzo trudny, szczególnie jeśli nie posiadasz odpowiedniego kapitału. Zresztą ryzykowanie dużymi sumami na początku mija się z celem. Dlatego polecam na początek współpracę z Maximus Trading.Przy ich pomocy przechodzisz szkolenia i obracasz kapitałem 100 tysięcy dolarów! Bez ryzyka. Jeśli się uda, to zostajesz u nich traderem na stałe.
Adaamo / 83.22.15.* / 2011-06-20 09:51
1.Program DM BZWBK użytkuję 4 lata, najlepszy z innych mi znanych, małoawaryjny-można polegać na jego sprawnym funkcjonowaniu w czasie "kataklizmów" jak i "furrory" - poprostu działa!!! Wady? a). 6zł. za tranzakcję? zdecydowanie za pazerni. b). najwyższy odetek zwał kursu po zakupie akcji i ich stagnacji - żden rok nie przyniół zysków - niby niezbyt logiczne jednak prawdziwe.
2.DM PEKAO - rachunek zlikwidowałem po 3 latach latach, kiedy chce to funkcjonuje, może przesycony nadmiarem klientów a nie wykluczone, że sterowany komu ma funkcjonaować a komu nie w czasie istotnym.
Adaamo / 83.22.6.* / 2011-06-20 10:16