Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Podwyżki dla budżetówki. Rząd dzieli Polaków

Podwyżki dla budżetówki. Rząd dzieli Polaków

Wyświetlaj:
liczby ujemne / 95.49.218.* / 2012-04-04 20:56
Palowanie drogo kosztuje panstwo.
nike323 / 95.49.125.* / 2012-04-04 18:54
Jakoś nie widzę w tej "mundurowce" Służby Celnej. To już najgorsi z najgorszych. Są takie grupy w SC które od kilku lat nie dostały nawet rewaloryzacji. Co na to zadowolony z siebie Tusk? Sobie zamroź pensję.
Nauczycielka29 / 89.22.209.* / 2012-04-04 18:50
Witam.
Jestem nauczycielem kontraktowym z czteroletnim stażem. Rzeczywiście, na moją płacę nie mogę narzekać. Ale nie wiem skąd się biorą takie brednie o wysokości naszych zarobków!?!?!? Pracuję na wsi w przedszkolu i moja pensja z nadgodzinami ma jeszcze kawał do 3000!!!! A co dopiero pensja nauczycieli, którzy pracują w mieście i mają "gołe" etaty! To jest sztuczne nakręcanie społeczeństwa przeciw nauczycielom! Jak po takich artykułach ludzie mają mieć szacunek do, jak nas nazwaliście, BELFRÓW????
Tadeusz. / 83.26.26.* / 2012-04-04 18:24
A jest zatrudnionych w 40 % osób w sektorze państwowym, nieprodukcyjnym. Ile osób pracuje w przemyśle ? jak długo to wytrzymamy ? straszne !. Ile kosztują przywileje, wcześniejsze emerytury, kto zna odpowiedź. Przejadamy nasz kraj, co na to nasze dzieci i wnuki.
kubab75 / 81.210.63.* / 2012-04-12 17:37
Prowadze mała działalność juz od 10 lat, na brak pracy nie narzekam,robie co się da zeby obroty byly jak najwieksze, pracuje po 12 godzina na dobe, rodziny nie widuje wcale.DLa porównania:
rok 2008 380 tys obrotu, zysk 8 tys miesiecznie netto
rok 2009 384 tys obrotu zysk 7,8 netto
rok 2010 370 tys obrotu zysk 6,8 tys zł netto miesiecznie