Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polacy są zadowoleni z Unii

Polacy są zadowoleni z Unii

Money.pl / 2008-04-29 11:55
Komentarze do wiadomości: Polacy są zadowoleni z Unii.
Wyświetlaj:
pytek. / 81.190.61.* / 2013-03-10 14:42
Czy ten sondaż nie był przypadkiem przeprowadzony w barach piwnych ???
abvadfadf / 83.2.155.* / 2013-03-10 13:56
byle by tylko ladowac w kieszenie. nie ma juz polski
wyborca / 77.253.118.* / 2008-05-12 11:06
Większość Polaków(tak ok. wwłaśnie 80% - jak i zresztą w innych krajach "demokratycznych") to niestety idioci, którzy nie mają pojęcia o co ich nawet pytają więc takie sondaże są bez sensu. Może by tak jeszcze spytać ludzi z ulicy co sądzą o wpływie przepływów gotówkowych na nadpłynność finansową w firmie.
stańczyk / 80.50.237.* / 2008-05-06 22:24
i wyjechali z Polski do pracy!?!?
malorolnyyy / 83.29.126.* / 2008-05-04 08:49
jestem rolnikiem na własny koszt zasadziłem las który produkuje Tlen
a teraz płace Zwiekszony Podatek "haracz" za użytki leśne
gdyż muszę Dotować Barbarzyńców z UE oraz Gminę w Polsce,
teoretycznie Powinny istnieć Dopłaty środowiskowe itp.
ale są w TV i gazecie jako zapis Pobożnych życzeń !
maxymili / 2008-05-05 15:35 / Tysiącznik na forum
Wg mnie żywność na tyle zdrożała, że rolnictwo już się utrzyma bez dopłat, tak się dzieje także z powodu zwiększonego popytu Azji południowo wschodniej oraz popytu na biopaliwa.
Wkrótce rolnicy będą szejkami naftowymi i czy dalej będziemy ich dotować za pomocą dopłat? To ewidentny wyzysk, trzeba to będzie zmienić.
rty / 83.7.65.* / 2008-05-05 02:32
Wymówić TRAKTAT EUROPEJSKI!!
Bacz / 193.24.200.* / 2008-05-03 08:42