Forum Forum finansoweBanki

Polbank – bank z przypadku

Polbank – bank z przypadku

pavlok / 77.222.237.* / 2008-09-19 00:33
Polbank posiada najgorszy system dostępu przez Internet do rachunków. Okresowe zmiany hasła są przymusowe. Powiem więcej, jeśli nie zmienisz hasła w terminie to trzeba zasuwać do oddziału po nową kopertę z hasłem (na infolinii nic nie załatwisz). A certyfikat to jest majstersztyk, najlepszy dowód na to jak utrudnić użytkownikowi życie. Banki spółdzielcze mają lepszą platformę obsługi internetowej. Certyfikat możesz zainstalować tylko na jednym komputerze, więc jeśli wyjedziesz na wakacje i chcesz skorzystać z kafejki żeby zrobić przelew to będzie to niemożliwe (najpierw trzeba odinstalować certyfikat na jednym komputerze żeby móc zainstalować go na drugim komputerze.)
Serwis telefoniczny jest dostępny całą dobę … tylko po co skoro nie można sprawdzić salda karty kredytowej o 23:00? Totalna parodia. To jest ten słynny serwis całodobowy w którym w nocy nic nie załatwisz, ba nawet się nic nie dowiesz!
O kartę kredytową złożyłem wniosek przez telefon. Karta przyznana. Minął tydzień, dwa, trzy karta nie przyszła. Pracownicy mówili że karta mogła zginąć na poczcie. Po moich interwencjach wyszło że karta w ogóle nie została wysłana bo pani w serwisie wigdy jej nie widziała w systemie. Po dziesiątkach rozmów i interwencji kartę dostałem po dwóch miesiącach od daty przyznania (dokładnie po 65 dniach).
Założyłem również konto oszczędnościowe. Dostałem do niego kartę. Próbuję wypłacić pieniądze w bankomacie i bankomat mówi ze ta karta nie ma uprawnień do takiej transakcji! Idę do banku i mówię o sytuacji, w banku sprawdzają i mówią mi ze karta „odpięła” się od rachunku. Ostałem 45 minut w kolejce bo karta odpięła się od rachunku!

To jest cala prawda o Polbanku. Na każdym kroku są utrudnienia i niedociągnięcia. Zawsze jak słyszycie „błąd systemu” to możecie mieć pewność ze popsuł coś pracownik – komputery same się nie mylą.
Wyświetlaj:
Eweoweoi / 195.187.79.* / 2010-09-14 15:01
oceniaj banki:

http://ocena-banku.blogspot.com
Klient100 / 2008-10-16 17:24
Ja od miesiąca walczę z wypłatą ostatniej transzy kredytu! Dyspozycję skłądałam już od tego czasu 4 razy, bo:
1. Po wypisaniu pierwszej dyspozycji zadzwonił do mnie kierownik oddziału, w którym składałam dyspozycję i pytał ile ja wogóle wzięłam kredytu! 3 razy. Za czwartym razem nie wytrzymałam i zapytałam go czy mnie słucha. A jakbym powiedziała inną kwotę to by mi taką wpisał i wypłącił? Śmieszne. Powinien mieć w systemie. Ogólnie okazało się, ze pracownicy banku nie mogą się doliczyć, która jest to transza wypłaty kredytu. Policzenie do dwóch przekracza jak widać możliwości niektórych... Pojechałam złożyłam drugę dyspozycję z właściwym numerem transzy...
2. Po okresie oczekiwania dwóch tygodni (w umowie mam 7 dni na wypłatę) zadzwoniłąm do tego pana zapytać co się dzieje. Po czym dowiaduję się, że jest w systemie "Odmowa wypłaty". Gdybym nie zadzwoniła, to bym się nigdy nie dowiedziała chyba. A dlaczego odmowa? Nie wiadomo. Zwracam uwagę, że kredyt przyznany i wypłacony już wcześniej w 90 %. Okazało się, że kwotę na wykończenie trzeba rozbić na transze. Pojechałam do oddziału, wypisałam więc trzecią dyspozycję wypłaty.
3. Niestety jednak okazało się, że tym razem również jest nie tak wypełniona dyspozycja, bo właśnie doliczyli się różnicy w wypłacie o 321 PLN, mimo tego, że można to było ściągnąć z transzy na wykończenie. Wypełniłam kolejną dyspozycję - czwartą.
4. Złożyłam więc reklamacę, ponieważ deweloper z powodu braku wpłaty może za tydzień rozwiązać ze mną umowę i moje mieszkanko przepadnie. O dziwo ktoś zadzwonił sam, tzn. nie musiałam sama się prosić o jakąkolwiek informację i okazało się, że numer konta z umowy deweloperskiej jest inny niż na wezwaniu dewelopera do zapłaty, co okazuje się problemem nie do przejścia dla banku pomimo wystawienia zaświadczenia od dewelopera!

Jestem więc załamana, pieniędzy nie mam, zaraz się okaże, że mieszkania też nie i to zupełnie nie z mojej winy. Ciągana do różnych oddziałów oczywiście w godzinach ich pracy, bo pracownicy Polbanku wraz z zamknięciem placówki nie spotykają się z klientami nigdzie, nawet doradca kredytowy, który wziął już prowizję za przydzielony nam kredyt - miał nas totalnie gdzieś!

Aha, no i okazało się, że pracownik banku nie wskanował wezwania dewelopera do zapłaty do systemu, pobrali nam 2 razy opłatę za kontrolę iwnestycji, bo również nie była ona wskanowana do systemu, także ręce opadają.

Bank jest totalnie "nie po ludzku"
Hardboiled / 89.161.76.* / 2008-10-08 15:49
Ich bankomaty tez nie lepsze. Zdarza sie, ze nie wybiore kwoty, a on sam wyplaca mi tyle, ile bralem ostatnio (pewnie jakos to zapamietuje). Raz nawet wyplacil mi, mimo, ze wcisnalem wplata (co prawda omylkowo, wiec chetnie wzialem :-). Ale ktoryms razem po prostu zdebialem: wkladam karte, a na ekranie pojawiaja sie jakies napisy systemowe, jakby bankomwt sie zresetowal. I cos mi sie one wydaja znajome. Patrze - a tu logo Windows XP... Nie wiem jak to jest w innych bankach, ale wydaje mi sie to nie normalne, zeby tak wazne urzadzenie jak bankomat chodzil na tak zawodnym systemie jak WIndows (pewnie ich caly system na tym "chodzi", wiec stad te wszystkie bledy).
stilo / 2008-10-04 16:28
kazdy bank poznasz w momencie likwidowania lokaty.

Polbank
1 punkt brak kasjerki- nie moge pobrac forsy.
2 punkt brak gotowki.
3 punkt pani pyta na glos prz kolejce (5osob) kiedy i ile bede pobieral.
Wyszedlem z banku
tara 55 / 83.26.205.* / 2008-10-18 23:49
Uwazam ,ze ten bank to kompletna pomyłka,ja miałam tam lokatę dolarowa po zerwaniu lokaty i checi wypłaty dolarów okazało sie,ze przewalutowano mi automatycznie wypłate na złotowki ,oczywiscie po tygodniu dopiełam ,ze wypłacono mi w takiej walucie jak wpłacałam.Reasumujac bank przewalutowuje mi dolce na złotowi nastepnie obraca moja waluta a odbywa sie to w czasie gdy na rynku brakuje dolarow zarabiajac na tym gdyz płaci mi 2.56 sprzedaje 2.70 wstrzymuje mi wypłate o dwa dni miedzyczasie dolar spada wypłacaja mi .Poza tym odsetki sie tez nie zgadzaja.pani po zerwaniu lokaty podaje mi kwote odsetek zapisuje mi na kartce nastepnie po czterech dniach gdy wreszcie mi wypłacaja mi srodki okazuje sie ze odsetki sa mniejsze jak mi podawała .Pierwszy raz spotkałam sie z takim bałaganem ,probowałam rozmawiac w W arszawie z dyrekcja banku zapomnij nie idzie sie dodzwonic .napisałam reklamacje i czekam na wyjasnienie tej sprawy a pózniej zawiadomie nadzór bankowy aby sprawdzili cała ta operacje bankowa .
istotnedzisiaj / 46.112.22.* / 2010-11-05 18:16
sprawdź tu:

mimk.pl
nieistotne / 212.2.116.* / 2009-10-22 14:24
słuchajcie !!!

nie jestem Klientem polbanku ale opiwiem Wam historę i przestrzegam innych przed taką wpadką.

Jestem Klientem PKO S.A. i w dniu wczorajszym mój bankomat był nieczynny, nie myśląc długo poszedłem do sąsiedniego bankomatu POLBANKU chcąc wybrać środki.
Po wbiciu prawidłowego pin, podaniu kwoty ku mujemu zdziwieniu zobaczyłem informację (+wydruk) że karta zostaje zastrzymana i proszą o kontakt z moim bankiem a że było to już po godzinie urzędowania zostawiłem temat na rano. Nadmienię, że mam tylko jedną kartę właśnię tę "połkniętą" brzez bankomat. Rano pełny optymizmu choć lekko niepewny co też mogło być nie tak z kartą poszedłem do mojej placówki PKO S.A i opowiadam historię. Pani sprawdziłą w swoim komputerku i mówi że z kartą jest wszystko OK. Napisała mi dokument że karta jest aktywna i prosi o wydanie mojej karty z prośbą abym to pokazał w placówce POLBANKU i pewnie mi wydadzą. Idę do POLBANKU i opowiadam historę ... widze że pani ma moją kartę w ręce więc myślę, ze jest ok. Pokazuje dokument a pani mówi, ze musi zadzownić. Dzwoni dzwoni pyta rozmawia i .... mówi do mnei że karta ma status NIE DO ZWROTU !!!
Zdziwiony pytamsię dlaczego, żeby mi wytłumaczyła i podała powód na to ona że nie jest upowazniona i że nie wie, i żebym napisał reklamację. Mówię jej że mam dokument ze swojego banku że z kartą jest ok i nie rozumiem całej sytuacji, na tto pani, ze taka procedura.
Napisałem reklamację podpiąłem dokumen z mojego banku o poprawności karty i czekam. Ponoć 2 tygodnie powinienem mieć odp. Jednak nie dawało mi to spokoju i dzwonie dzisiaj na infolinię 0 22 3 822 822 i pytam o co chodzi, że nie mogę mojej dobrej karty otrzymać. Pani z infolinii mówi, ze mają taką proccedurę, ze niszczą karty aby nie wpadły w niepowołane ręce. Na to pytam się jakie to niepowołane ręce jezeli pańwa pracownik ma karte a ja jako właściel proszę o zwrot wraz z dokumentem z mojego banku. Na to ona że procedury i tyle. NO jestem w ciężkim szoku jak tak można postępować, co to za bank, że karta jest ok, bankomat ją "połknął" i neimogą jej wydać ? Kiedyś miałem takąsamą sytuacje ale wtedy wbiłem 3 razy nieprawidłowy pin (3 razy musiałem wykonać taką opercaję aby została "połknięta) i kartę miałem do odebrania w swojej placówce banku.

Ludzie uważajcie na te bankomaty bo nawet jak macie kartę ok a np bankomat "zaszaleje" i "połknie" kartę to nie macie możliwości odebrania jej bo takie są w POLBANKU procedury!! Co za kretyn wymyślał takie procedury. Jak obcy bank może zająć moją dobrą kartę przecież to zwykła kradzież!!!!!

Jestem zszokowany i bez karty min 10 dni dopóki nie dostanę nowej z mojego banku.
zibi-62 / 95.48.15.* / 2009-11-08 20:03
Ja też miałem zapędy w stronę POLBANKU ale rezygnuję.
wroclawianin z krwi i kosci / 78.8.5.* / 2009-10-22 15:28
ladnie, ladnie, a prawie sie skusilem!
KREDYTOBIORCA / 89.171.20.* / 2009-11-22 00:25
broń Was Panie Boże wziąć kredyt w Polbanku, harmonogram spłat to wielka lipa, co trzy miesiące wysyłają nowy, oczywiście za każdym razem większe raty, kontakt za każdym razem z innym pracownikiem który nic nie wie bo ma tylko do przekazania że zabrakło na spłate raty i trzeba szybko dopłacić, ZWYCZAJNA LICHWA
cezar1804 / 195.85.249.* / 2009-12-09 15:34
Najgorszy bank pod względem obsługi z jakim miałem doczynienia. W umowie kredytu gotówkowego zapisane jasno i wyraźnie, że po roku spłacania bank może obniżyć oprocentowanie o 8 p.p. na prośbę klienta. Minął rok, złożyłem wniosek, po miesiącu reklamację, bo mój wniosek zaginął a pan który go przyjął już nie pracuje. Kolejny wniosek, kolejny miesiąc czekania bez odpowiedzi. Potem tłumaczenie że muszę złożyć nowy wniosek, bo tamten był poprzedzony reklamacją i muszą odpowiedzieć na reklamacje, a dopiero później na wniosek itp. itd. Minęło 6 miesięcy, odpowiedzi jak nie było tak nie ma, a każdą kolejną ratę spłacam na starym-wyższym oprocentowaniu. Obecnie biorę kredyt w normalnym banku, spłacam to co zostało w pseudobanku plus reklamacja na zwrot poniesionych kosztów z tytułu nierozpatrzenia wniosków plus skarga do Komisji Nadzoru Bankowego z opisem całej sytuacji.
nikes4wholesale / 220.161.116.* / 2009-12-10 10:15
Cheap Tiffany Jewelry New Style Necklace, ( www.nikes4wholesale.com )
Fashion Top grade Chanel Jewelry,Rings, ( www.nikes4wholesale.com )
Precious Women Coach Jewelry,Bracelets, ( www.nikes4wholesale.com )
Wholesale Tiffany Silver Bracelets,Earrings, ( www.nikes4wholesale.com )
Discount Fendi Silver Jewelry,Style Necklace, ( www.nikes4wholesale.com )
Cheap Imitation Jewelry,Dangler,Earbob, ( www.nikes4wholesale.com )
Cheap Wholesale Gucci,Chanel Silver Jewelry, ( www.nikes4wholesale.com )
Discount price Fro Tiffany Neck Chain,Rings, ( www.nikes4wholesale.com )
First Quality Dolce Gabbana Silver Jewelry,Earbob, ( www.nikes4wholesale.com )
China Wholesale All Brand Silver Jewelry At Stores, ( www.nikes4wholesale.com )
Cheap Coach Women Jewelry,Style Necklace,Rings, ( www.nikes4wholesale.com )
Authentic Tiffany Bracelets,Gucci Earbob, ( www.nikes4wholesale.com )
Cheap Replica Coach,D&G Fashion Jewelry,Earrings, ( www.nikes4wholesale.com )
Women’s Silver Ornament China Manufacture,Highest Quality ( www.nikes4wholesale.com )
Cheap Sell Fendi,Chanel Necklace,Earbob, ( www.nikes4wholesale.com )
Top Selling For Tiffany Silver Ornament Prime Quality ( www.nikes4wholesale.com )
Choice Quality Chanel Jewelry,Gucci Bracelets, ( www.nikes4wholesale.com )


cheap Coach Shoes, ( www.nikes4wholesale.com )
cheap Dolce Gabbana Shoes, ( www.nikes4wholesale.com )
cheap Fendi sneakers, ( www.nikes4wholesale.com )
cheap Versace Shoes, ( www.nikes4wholesale.com )
cheap Evisu Shoes,Armani Shoes,( www.nikes4wholesale.com )
cheap Burberry Shoes,( www.nikes4wholesale.com )
cheap Coogi Shoes,( www.nikes4wholesale.com )
cheap Lacoste Trainers, ( www.nikes4wholesale.com )
cheap Paciotti 4US sneakers,( www.nikes4wholesale.com )
cheap Christian Audigier Shoes, ( www.nikes4wholesale.com )
cheap Christian Dior Shoes,( www.nikes4wholesale.com )
cheap Richmond Shoes,Converse Shoes...( www.nikes4wholesale.com )
cheap cole haan shoes,chanel Boot( www.nikes4wholesale.com )
cheap Supra Michael Jackson Thriller Sneaker wholesale

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: