Grisha
/ 81.168.132.* / 2008-06-12 16:36
Polsat na tym zarobi i to z dużą nawiązką i w długim okresie.
1. Zamiast liczyć bezpośrednią rentowność przedsięwzięcia weźcie pod uwagę, jak to podbuduje pozycję polsatu na rynku, szczególnie wobec telewizji publicznej.
2. Bezpośrednia konkurencja, czyli TVP w tym czasie bębniła o misji i abonamencie, a tym czasem to Polsat "bezinteresownie" pokazuje wszystkie mecze na kanale otwartym a w TVP nic nie ma.
3. TVP mogła dołożyć z abonamentu. Płacą go również kibice, którzy jako grupa docelowa reklamy są słabo kalkulowani - TVP nie musiała brać wszystkiego przez pryzmat reklam, bo mają pieniądze też od tych, na oglądaniu przez których reklam zarobić się nie da.
Polsat osłabił wydźwięk misji publicznej TVP a nawet ją ośmieszył. Dziwię się, że Polsat sprzedał prawa do skrótów za takie grosze. Powinien nie sprzedać, albo zażądać przynajmniej 10 razy tyle, TVP by zapłaciła, żeby uniknąć kompromitacji i straty wpływów z reklam z powodu spadku oglądalności wiadomości, w których nie było by bramek.
Brawo Soloż. Więcej w Polsacie misji niż w TVP.