m.dabski
/ 85.222.1.* / 2011-02-23 00:18
Firma „K.M.K” S. Krzyżanowski, M. Milewicz SP. J. powstała w 2004, zajmująca się organizowaniem eventów integracyjno-motywujących, szkoleń barmańskich oraz konferencji o tematyce m.in.: „Pozyskiwanie funduszy unijnych”, „Kobieta w biznesie”, w związku z realizacją projektu „Dobry start na rynku w pracy” w ramach działania 6.1. PO KL poszukuje obecnie osób do zespołu na stanowiska:
• KOORDYNATOR ds. ZARZĄDZANIA PROJEKTEM
• SPECJALISTA/-KA ds. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH i SPRAWOZDAWCZOŚCI
• SPECJALISTA/-KA ds. REKRUTACJI, EWALUACJI i MONITORINGU
• SPECJALISTA/-KA ds. ORGANIZACJI i REALIZACJI SZKOLEŃ
Lokalizacja: Warszawa – centrum miasta – Krakowskie Przedmieście
Praca w terminie: od 05.03.2011 do 30.04.2012 r.
Osoba zatrudniona na stanowisku koordynatora ds. zarządzania projektem będzie odpowiedzialna za:
• koordynację działań zespołu;
• organizację akcji promocyjnej projektu;
• nadzór nad wyłanianiem podmiotów świadczących usługi zlecone,
• zatwierdzanie dokumentacji księgowej;
• podejmowanie wiążących decyzji związanych z realizacją projektu.
Wymagania:
• 3-letnie doświadczenie w realizowaniu projektów współfinansowanych ze środków publicznych;
• Wykształcenie wyższe.
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty/-ki ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości będzie odpowiedzialna za:
• przygotowanie sprawozdań merytoryczno-finansowych;
• archiwizację dokumentów projektowych;
• prowadzenie dokumentacji finansowej.
Wymagania:
• 2-letnie doświadczenie w zakresie finansowej obsługi projektów współfinansowanych ze środków publicznych;
• wykształcenie wyższe.
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty/-ki ds. rekrutacji, ewaluacji i monitoringu będzie odpowiedzialna za:
• rekrutację uczestników projektu;
• zbieranie, gromadzenie i archiwizowanie danych osobowych;
• przeprowadzanie i analizowanie ankiet ewaluacyjnych;
• ocenę rezultatów i postępu rzeczowego projektu.
Wymagania:
• 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu akcji rekrutacyjnych, ewaluacji oraz monitoringu.
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty/-ki ds. organizacji i realizacji szkoleń będzie odpowiedzialna za:
• techniczną realizację szkolenia zaplanowanego w projekcie;
• bieżące utrzymywanie kontaktów z wykładowcami oraz podwykonawcami w zakresie spraw organizacyjnych;
• nadzór nad prawidłowym przebiegiem i realizacją szkoleń.
Wymagania:
• 2-letnie doświadczenie w organizacji szkoleń;
• wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
pracę pełną wyzwań, zatrudnienie na umowę, wysokie wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy.
Dodatkowe informacje:
Aby aplikować na powyższe stanowiska, prosimy wysłać cv wraz ze szczegółami przebiegu doświadczenia, list motywacyjny oraz referencje na adres m.dabski@q1group.pl
Termin zgłoszeń: 5 marca
W przesłanych dokumentach prosimy zawrzeć następującą klauzulę: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883)