Forum Forum prawneZmiany w prawie

Prawa konsumenta. Sprawdzamy, co zmieni się w przepisach po 25 grudnia

Prawa konsumenta. Sprawdzamy, co zmieni się w przepisach po 25 grudnia

Wyświetlaj:
abrakadabra498 / 62.87.147.* / 2015-09-28 17:48
Kupiłam laptopa w sklepie stacjonarnym (sklep firmowy Sony). Laptop ma 2-letnią gwarancję. Po upływie roku i 9 miesięcy laptop przestał działać. Zaniosłam go do sklep,u w którym go kupiłam, a tam dowiedziałam się, że mi go nie przyjmą, bo nie mają takiej procedury i nie mają serwisu, a najbliższy serwis jest w Poznaniu. Według sprzedawcy powinnam telefonicznie skontaktować się z serwisem i wtedy po laptopa zgłosi się kurier. Czy sklep stacjonarny może postępować w ten sposób?
szklarek / 2015-09-29 10:07
Tak. Bo nie sklep udzielił gwarancji, a raczej nie ma tu niezgodności towaru z umową, która uzasadniałaby odpowiedzialność z tego tytułu (rękojmi)
marek791 / 91.216.25.* / 2015-10-14 15:04
Mylisz się. Jest bo laptop nie działa...
I w tym momencie sklep powinien zbyć odpowiedzialność z siebie, przyjąć lapka do reklamacji i przekazać do importera ;)
ewela86 / 2015-01-17 12:24
Kupiłam spodnie. Po 2 tygodniach, 2 założeniach ich na siebie materiał się cały rozlazł, w wielu miejscach zrobiła się taka cienka siateczka. Chce zwrotu pieniędzy, naprawić się nie da, wymiana na nowe spowoduje ,że po 2 tyg. będę reklamowała te spodnie znowu.Czy muszę się zgodzić na wymiane spodni na inny towar za taką samą cenę, który jest w sklepie obecnie? Czy mogę żądać zwrotu pieniędzy???
fdd / 89.69.36.* / 2015-03-15 00:08
Mozesz rozwiazac umowe sprzedarzy ze wzgledu na wade istotna produktu w zwiazku z tym zwrot pieniedzy.

Najnowsze wpisy