Forum Forum prawneCywilne

Problem z realizacją gwarancji

Problem z realizacją gwarancji

Redfrog / 2008-07-25 12:07
Witam,
Mam problem. Otóż w sklepie X zakupiłem ok. dwa lata temu obiektyw o wartości ok. 1000 zł. Po dwóch miesiącach obiektyw się popsuł i wysłałem, go do sklepu, w którym go zakupiłem (serwis Sigmy nie chciał zrealizować gwarancji, tłumacząc, że europejskiej nie realizują).
Sklep odesłał mi po (aż!) 3 miesiącach w/w obiektyw. Był naprawiony, ale po 2 tygodniach znowu się popsuł.
Znowu wysłałem do tego samego sklepu, który miał go przesłać do serwisu. Już od ponad roku obiektyw do mnie nie wraca! Sklep twierdzi, że obiektyw został "gdzieś" zgubiony w serwisie, lub przez dostawcę. Twierdzą, że do nich nie dotarł jeszcze.
Mam w związku z tym pytanie: Czy mam prawo domagać się od sklepu zwrotu pieniędzy? Na podstawie jakich przepisów? Nie chcę już zwrotu obiektywu bo przez ten czas stracił na wartości i jest nic nie warty.
Będę wzdięczny za pomoc.

Najnowsze wpisy