Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Promocja firmy w social mediach

Promocja firmy w social mediach

Maksim / 79.173.29.* / 2014-06-30 10:49
W ostatnich latach coraz bardziej modne robią się wszelakiej maści media społecznościowe. Wiele firm zauważając ten trend również stara się promować siebie w świecie facebooka, czy twittera. A co Wy uważacie na ten temat? Czy warto się na tym skupić? Czy w obecnych czasach jeśli nie jest się na fejsie to się nie istnieje?
Znacie może jakieś portale do promocji twittera, czy fb? Ja używam likemore, za pomocą, którego można zwiększać liczbę lajków na fb (likemore.pl) Znacie może jakiś analogiczny portal do promowania twittera?
Wyświetlaj:
ZuzaMaja70 / 2014-12-17 11:01
Chcąc nie chcąc, żyjemy w takich czasach, że trudno zaistnieć bez promocji necie i portale społecznościowe jak najbardziej się do tego przydają. Więc tak, warto zainwestwoać czas i pieniądze w ten typ reklamy. Jest mnóstwo platform, na których można zdziałac cuda ;) Dobrze jest też prowadzić bloga. Najwżnieszy, aby to wszystko miało ładna przejrzystą formę (jakieś fotki, formatowanie tekstu).
sikorek / 2014-12-17 09:14
Z marketingiem jest tak, że nigdy nie jest go za dużo. Otwieranie się na nowe kanały promocji to podstawa przeżycia dla przedsiębiorców. Dzisiaj co prawda najskuteczniejszą formą promocji jest marketing online. Fanpage na facebooku to podstawa, ale do tego można założyć konta właśnie na Twitterze, Google +, Linkedln. Dodatkowo polecam stworzenie bloga firmowego i prowadzeniu go tak, aby klient nie dostawał jedynie suchych informacji o ofercie, ale miał również możliwość zapoznania się np. z newsami na temat branży w jakiej działasz lub ciekawostkami. Dodatkowo można spróbować z reklamą outdoorową, ale to już inna sprawa ;).
Weronika Słowik / 150.254.106.* / 2014-12-16 22:12
"Czy wart się na tym skupić?"

W marketingu najlepiej nie skupiać się na jednej rzeczy, a działać całościowo ;)Coś w tym jest, że obecność na fejsie CZĘŚCIOWO przesądza o istnieniu, ale nie tylko. Posty mogą mieć atrakcyjną formę, zawsze można dodać ładne zdjęcie, niewielkim kosztem umieścić w sieci najważniejsze informacje o naszej firmie. Co do ilości fanów, to trzeba pamiętać, że tu jakość jest ważniejsza niż ilość. Lepiej mieć mniej fanów, ale za to aktywnych.
Pozostaje też kwestia tego, co tak naprawdę chcemy osiągnąć dzięki fanpage'owi. Jeśli chcemy za jego pomocą dotrzeć do klientów np. z informacją o promocji, to może to wyjść średnio (ograniczenia widoczności postów itp.). U mnie np. w tym zakresie dużo lepiej sprawdza się marketing sms, dzięki któremu wiadomość szybko i bezpośrednio trafia do odbiorcy. Zachęcam też do zapoznania się z wynikami badań z tego obszaru: http://serwersms.pl/badanie2013/ ;)
Nie oznacza to, że nie posiadam firmowego fanpage'a. Pewnie, wszystko jest dla ludzi (przedsiębiorców), tylko trzeba mieć na to pomysł, a nie ślepo podążać za tym, co robia inni :)

Najnowsze wpisy