Weronika Słowik
/ 150.254.106.* / 2014-12-16 22:12
"Czy wart się na tym skupić?"
W marketingu najlepiej nie skupiać się na jednej rzeczy, a działać całościowo ;)Coś w tym jest, że obecność na fejsie CZĘŚCIOWO przesądza o istnieniu, ale nie tylko. Posty mogą mieć atrakcyjną formę, zawsze można dodać ładne zdjęcie, niewielkim kosztem umieścić w sieci najważniejsze informacje o naszej firmie. Co do ilości fanów, to trzeba pamiętać, że tu jakość jest ważniejsza niż ilość. Lepiej mieć mniej fanów, ale za to aktywnych.
Pozostaje też kwestia tego, co tak naprawdę chcemy osiągnąć dzięki fanpage'owi. Jeśli chcemy za jego pomocą dotrzeć do klientów np. z informacją o promocji, to może to wyjść średnio (ograniczenia widoczności postów itp.). U mnie np. w tym zakresie dużo lepiej sprawdza się marketing sms, dzięki któremu wiadomość szybko i bezpośrednio trafia do odbiorcy. Zachęcam też do zapoznania się z wynikami badań z tego obszaru: http://serwersms.pl/badanie2013/ ;)
Nie oznacza to, że nie posiadam firmowego fanpage'a. Pewnie, wszystko jest dla ludzi (przedsiębiorców), tylko trzeba mieć na to pomysł, a nie ślepo podążać za tym, co robia inni :)