Forum Forum finansoweBanki

Regulamin inteligo

Regulamin inteligo

VEVS / 83.27.21.* / 2009-07-06 15:44
mam takie pytanie czy taki regulamin jest legalny i czemu nie ma konkretnej daty oraz jakie mam szanse na uzyskanie informacji na temat mojej reklamacji bo ciagle mowia ze jest w toku i prosze czekac a to juz 70 dni :/

Reklamacje
1. Klient ma prawo złożyć reklamacje odnośnie funkcjonowania każdego Kanału dostępu.
2. Reklamacja, o której mowa w ust. 1 może być złożona poprzez Centrum Bankowości Telefonicznej, poprzez kanał www lub pisemnie, w sposób właściwy dla danego kanału dostępu.
3. Bank rozpatruje reklamację w ciągu 30 dniu od daty jej otrzymania, chyba że rozpatrzenie reklamacji uzależnione jest od uzyskania dokumentów lub informacji od podmiotów trzecich.
Wyświetlaj:
nauka czytania wskazana / 193.109.225.* / 2009-07-07 15:03

3. Bank rozpatruje reklamację w ciągu 30 dniu od daty jej otrzymania, chyba że rozpatrzenie
reklamacji uzależnione jest od uzyskania dokumentów lub informacji od podmiotów trzecich.
vevs / 83.27.24.* / 2009-07-07 16:04
ja nie prosze o przeczytanie mi regulaminu ale powiedzenie czy to jest zgodne z prawem ze rekulamin jasno nie okresla daty koncowej .
wiesz czekanie w nieskonczonosc to ja reklamacje calego swiata moge tak rozpatrywac :/
bgbp / 79.162.55.* / 2009-07-08 09:07
A czy podpisałbyś coś co nie było zgodne z prawem? Przecież zaakceptowałeś regulamin, jak przypuszczam. Sprawdź klauzule niedozwolone i zobaczysz, że nie masz się czego czepić.

Nick osoby wyżej jest jednak bardzo znaczący, choć może przydałaby się również nauka czytania ZE ZROZUMIENIEM. Zwróć uwagę na: "uzależnione jest od uzyskania dokumentów lub informacji od podmiotów trzecich." Przecież jeżeli Twoja reklamacja dotyczy np. przelewu do innego Banku to Inteligo musi zaczekać na ich stanowisko. To, że Ty uważasz swą reklamację za zasadną nie znaczy, że Bank nie musi jej zweryfikować.

A właśnie swoją drogą przyłączę się do pytania, które już padło. Czegóż dotyczy Twoja reklamacja? Może to rzuci jakieś światło na całą sprawę.
sdfgs / 193.109.225.* / 2009-07-07 16:41
a możesz uchylić rąbka tajemnicy, co reklamujesz ?
vevs / 83.27.5.* / 2009-07-09 15:22
No a wiec opisze wam cała sprawe :
Ktos posluzyl sie moja karta i wyczyscil mi konto ten fakt zglosilem na policje i wyslalem papiery do inteligo tak jak sobie tego zyczyli.
po 2 dniach otrzymalem informacje iz bank wystapil do innego banku o kopie tych tranzakcji i czeka na nie 30 dni i po tym terminie zostane poinformowany o dalszym dzialaniu banku.
Minelo 30 dni dzownie do nich oni mowia ze niestety ale nie maga mi podac zadnych informacji. Pytam sie dlaczego i slysze ze bank czeka 30 dni na papiery ja mowie ze juz minelo 30 dni oni ze poczta itp . no to czekam dalej mija 60 dni oni mowia ze nadal nic i wyskakuja mi z regulaminem a co do regulaminu to ja podpisywalem umowe z inteligo jakies 4 lata temu i nie mam w umowie nic takiego jak czas oczekiwania nieokrslony.:/
a wiec tak czekam nic nie moge zrobic nie mam zadnych informacji a bank obraca moimi pieniedzmi.
sdfgs / 212.160.167.* / 2009-07-10 15:21
chodzi o zakupy przez internet ?
był to zakup jakich fizycznych towarów gdzieś wysłanych czy jakieś usługi (doładowania, dostęp do stron) ?
co wyjaśniła Policja ?
bgbp / 79.162.51.* / 2009-07-09 18:51
Czyli sytuacja jest dość jasna. Inteligo (jak każdy inny Bank) nie ma wpływu na to kiedy inna instytucja raczy odpowiedzieć. Faktycznie zakłada się, że odpowiedź przychodzi po ok. 30 dniach, natomiast jej brak powoduje, że bank może jedynie wysłać ponaglenie i prośbę o jak najszybszą odpowiedź. Stąd właśnie brak konkretnych informacji. Przecież Ty też nie jesteś określić, kiedy ktoś odpowie na Twoje pismo i w żaden sposób nie bierzesz za to odpowiedzialności.
Sprawę komplikuje fakt, że jesteś domniemaną ofiarą nadużycia. I pytanie na ile jesteś dla Banku wiarygodny, tj. jak szybko zgłosiłeś taką transakcję, czy wcześniej wykonywałeś podobne. Muszą sprawdzić, czy nie robisz jakiegoś "wałka" a tamten Bank musi sprawdzić swego Klienta, bo Twoja reklamacja wskazuje, że to oszust.
Na koniec, co do bezpieczeństwa. Warto sobie uaktywnić serwis sms, jeżeli dobrze pamiętam kosztuje jakieś 5 PLN/m-c a dzięki niemu jesteś w stanie natychmiast reagować na nadużycie. No chyba, że codziennie sprawdzasz konto.

Najnowsze wpisy