Forum Forum prawneCywilne

Reklamacja usługi pogwarancyjnej

Reklamacja usługi pogwarancyjnej

PawełMO / 83.28.110.* / 2008-10-28 10:34
Witam
Rok temu zakupiłem laptopa który posiadał roczną gwarancje . Po utracie gwarancji laptop odmówił posłuszeństwa (defekt techniczny).
Wysłałem laptopa do serwisu w którym sprzęt był zakupiony , tam dokonano regeneracji wadliwej części (koszt prawie 500 zł) , sprzęt został przetestowany i odesłany do mnie (udzielono mi 90 dniowej gwarancji na udzieloną naprawę).
Po 4 dniach użytkowania błąd wystąpił poownie co uniemożliwia korzystanie z laptopa.
Regeneracja dalsza tej części nie przyniesie juz żadnych rezultatów , zalecana jest wymiana całej płyty głównej (koszt około 1000 zł).
Mam pytyanie kto powinien ponieść koszt wymiany płyty głównej serwis czy ja , jeśli zgłosze reklamacje usługi ?

Najnowsze wpisy