Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Skandal z autami Volkswagena. Producentem feralnego oprogramowania był Bosch

Skandal z autami Volkswagena. Producentem feralnego oprogramowania był Bosch

Wyświetlaj:
trw / 5.173.11.* / 2015-09-28 07:25
Zgadzam się! VW nie powinien pozwolić sobie na takie kroki skoro od lat niby cieszy się super opinią...
erni647 / 163.244.62.* / 2015-09-28 06:16
teraz wszyscy z trefnymi autami powinni domagac sie wymiany na nowe bo dostali towar niezgodny z umowa..... z torbami puscic wieswagena.....
Pablo.1321 / 176.101.128.* / 2015-09-28 10:48
erni647 mozliwe ze tak bedzie ale.......samochody bedace na gwarancji i zakuione u autoryzowanego dealera grypy VW!!! wiec tobie to nie grozi ,bo twoja fura jest juz pelnoletnia i zostala zakuiona u turasa w Rajchu ,po czy zwleczona na lawecie prosto do blacharza!!!! to za co ma koncerna zwracac????? za kupe zlomu?? to nie ten adres....zazwyczaj to brzmi"kupie kazdy samochod caly ,uszkodzony place gotowka"
Pirx2015 / 87.207.60.* / 2015-09-28 05:07
Trudno sobie wyobrazić, aby oprogramowanie umożliwiające fałszowanie wyników pomiarów było komukolwiek potrzebne w fazie tajnych testów fabrycznych! Wyniki takich badań są dostępne tylko ograniczonej liczbie fachowców zobowiązanych do zachowania tajemnicy i zarządowi. Precyzja pomiarów jest zaletą samą w sobie, umożliwiającą porównanie wyników. Konkluzją powyższego wywodu jest stwierdzenie, że oprogramowanie wykonano CELOWO dla OSZUKANIA ekspertów zewnętrznych i klientów!!!
cx / 81.99.124.* / 2015-09-28 02:12
zamkac ta firme tandetna truciciele, klekoty smrodzace a bezyniaki olej palace i tle za ten szajs ludzie placa
szwaGIEREK / 50.92.96.* / 2015-09-28 01:12
z tym ladowaniem to nie takie proste, w starych miastach Europy moze ci Tesla zainstaluje stacje ladowania na chodniku pod kamienica. Z zasiegiem nie tak wesolo gdy uzywasz klime lub ogrzewanie, a start 100 km w 3 sec. potrzebne jest po disco-polo do wyprzedzenia na czerwonych VW w TDI-ku
andi929 / 37.152.19.* / 2015-09-28 00:38
I tam dymiarze w TDI ? BUAHAHAHAHAHA
MikiLaudaEle / 84.27.38.* / 2015-09-27 23:02
Czym się jarać? Podejście trzeba zmienić i się zelektryfikować. Kupić auto elektryczne i zapomnieć o spalinach. Albo chociaż hybrydę. Poprzednio się woziłem Toyotą Prius - 0 (zero) problemów, tylko paliwo lać i wio. 4.5 l/100km. Teraz Volt - tylko prąd (przeważnie kręcę się do 80 km), zero paliwa.... w przyszłości Tesla S lub X... i zapominam o stacji paliwa i zanieczyszczaniu. Cisza, przyjemność, dynamika, niezawodność. Żadnych pasków, żadnych filtrów - NIC. Już z Priusem było super - Volt - półka wyżej - Tesla... Super. Po co goście wydają 100 000 Eur na petardy żrące paliwo i hałasujące.... Za 100 000 Eur masz Teslę S P85D i 100 km/h w 3 sekundy!!!! I zasięg 400km - potem postoik na 30 minut na ładowanie i kawkę i znowu wio.... za 0 zł... Bo to Tesla.... :)
pytek. / 81.190.75.* / 2015-09-27 23:14

postoik na 30 minut na ładowanie i kawkę i znowu wio.... za 0 zł... Bo to Tesla.... :)

30 min. to chyba telefon ładujesz. A prąd za darmo to gdzie jest ?
bz682 / 194.145.205.* / 2015-09-28 08:35
Sprawność silnika elektrycznego: 95%-98%, sprawność silnika spalinowego: 25-35%. Do tego auta hybrydowe/elektryczne mają odzysk energii z hamowania, więc nie dość że sprawność samego silnika wyższa, to jeszcze marnują mniej energii na ciągłe zatrzymywanie się w mieście na światłach.
Polaczyna / 66.249.93.* / 2015-09-28 08:58
Może określ SKĄD wziął się ten prąd do ładowania tego cudeńka...
O ile mi wiadomo przemiany energetyczne ZAWSZE są stratne.
W aucie spalinowym mamy jedną...z paliwa w prędkość auta.
W aucie elektrycznym mamy 2...z paliwa w energetykę...z energetyki w prędkość auta...
Poza tym ILE CZASU będziesz jeździł tym cudeńkiem...6-8-10 lat...?
A potem na szrot...bo wymiana akumulatorów będzie nieopłacalna...ładna ekologia...
A takim Fordem "t" możesz jeździć jak długo chcesz.
Sam mam auto z 1993r którym ciągle jeżdżę....
Elektryczne musiałbym juz zmienić 3-4 razy...
Ładna mi oszczędność...o ekologii nie wspominając
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
asza / 46.171.196.* / 2015-09-28 08:27
zapewne gdzieś jest a na pewno platny ciekaw jestem kolejek do takiej stacji
RJ Miś / 83.5.20.* / 2015-09-27 22:11
Tak piszecie na VW a przecież wszystkie marki tak robią bo tym normom nie są wstanie sprostać żadne silniki Pomyślcie trochę jak to jest. Jakby nie te wszystkie p******* z ochrony środowiska z aut wyrzucić miedzy innymi PDF-y EGR-y i inne rzeczy to te silniki by mniej paliły i sprawniejsze były i lepsze osiągi miały a tak to my urzytkownicy za to wszystko płacimy grube pieniądze
blimp / 82.160.165.* / 2015-09-27 23:11
Własnie o tę kasę chodzi. To nie tylko całkowicie zbędny o sprzęt silnika, ale i lekko 60% niepotrzebnie wożonej masy stali i plastiku, wynikające z wydumanej odporności zderzeniowej. W efekcie eurodebil dostaje za ciężką kasę bezpieczne i eko auto, które zabije go nie przy wjechaniu w betonową ścianę, bo na to jest odporne, ale przy drobnej awarii elektroniki, bo z tym eurodebil sobie nie poradzi. Auto jest eko oczywiście wyłącznie w testach, bo ekodebil musi wozić jeden tyłek do pracy dwutonową furą przyspieszającą do setki w kilka sekund - inaczej nie wypada, a że fizyki obejść się nie da, to obchodzić trzeba eurodebilne normy. A zobaczcie, euroentuzjaści, jakie emisje ma np. 2CV, jakie są globalne koszty jego produkcji i utylizacji. Wnioski sobie sami wyciągnijcie, jeśli jeszcze potraficie.
MikiLaudaEle / 84.27.38.* / 2015-09-27 22:56
Proste - Tesla model S i problem znika..... Tylko się ludziki boją. Gdyby były popularne - cena by była niska....
Polaczyna / 66.249.93.* / 2015-09-28 09:01
No pewnie....2000,-pln /sztukę...
Bu cha cha cha
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Olo Polak / 87.205.53.* / 2015-09-27 22:06
Bosch sam nie ładował tego oprogramowania. Robił to na zlecenie wieśwagena.
pioterk231 / 81.190.242.* / 2015-09-27 22:02
Wypowiedz byłego prezesa wieswagna brzmi znajomo !!!!! 60 lat temu tez mówili że byli żołnierzami i wykonywali rozkazy!!!!!! i z tymi fałszywymi uśmiechami na ryjach prowadzili żydowskie dzieci do gazu wmawiając im że będą się kapać!!!! historia lubi się powtarzać
T. / 81.190.75.* / 2015-09-27 21:29
Niemcy nakazują zamknąć kopalnie w Polsce ,aby spalanie węgla nie zatruwało powietrza,wprowadzają normy czystości spalin w samochodach i kary za nieprzestrzeganie tychże norm,jednocześnie sami świadomie produkują silniki ,które tych norm nie spełniają, zatruwają środowisko i sprzedają je w samochodach na całym świecie.
Gdyby nie Amerykanie ten proceder nadal by trwał przez długie lata.Powietrze byłoby zatruwane i nikt by o niczym nie wiedział.
TW Bolek / 89.76.140.* / 2015-09-27 20:21
Das auto czy nie.A jak nie das to se sam nim jezdzij.
ziut12 / 91.226.68.* / 2015-09-27 19:39
jak te wszystkie vw przechodziły przeglądy techniczne ? POZAMYKAĆ STACJE DIAGN
cvsdfsd / 212.191.197.* / 2015-09-28 09:22
jak, a czytałeś o co chodzi? przecież po to było stworzone to oprogramowanie
carezza / 87.150.80.* / 2015-09-27 18:16
USA ujawnily, he, he, he a oni i Chinole to wala do atmosfery codzienne miliony ton syfu i jest cacy. Niech kupuja swoje autka 4,8 litra, V8 co pali 25 litrow
wertyu / 62.133.146.* / 2015-09-27 18:51
to wielka ściema!!!!! ropniaki nie mają katalizatora!!!!!! sciema
sdc / 213.156.104.* / 2015-09-27 18:07
W USA VW jest niszowym producentem....ale to ONI ujawnili machloje koncernu. Czy w UE NAPRAWDĘ nikt wcześniej na to nie wpadł?!? To swiadczy jak skorumpowany jest rynek UE gdzie VW sprzedaje większość swoich produktów!

Najnowsze wpisy