Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Skandal z autami Volkswagena. Producentem feralnego oprogramowania był Bosch

Skandal z autami Volkswagena. Producentem feralnego oprogramowania był Bosch

Wyświetlaj:
sds411 / 79.185.187.* / 2015-09-27 17:12
nastepnym pzestepstwem bedzie niemiecka firma zasilaczy od Be quiet
zniesmaczony / 83.12.146.* / 2015-09-27 16:37
już niemcy mówią o zniesieniu sankcji dla Putlera, to oznacza że szykują rynek zbytu dla szrotwagenów żeby uratować bankruta!! A wszystko w imię "solidarności" europejskiej!!
Exo2015 / 174.59.146.* / 2015-09-27 16:30
Mit o niemieckej doskonalosci pekl ,
slonzok.1910 / 37.47.37.* / 2015-09-27 18:20
Exo2015,niemiecka doskonałość to nie mit to prawda ! a ty możesz tylko eksplodować z zazdrości
zzzzzzzz / 79.184.64.* / 2015-09-27 16:21
a co ze skodami, ktore sa praktycznie VW tylko pod innym szyldem?:d
Rafal1199 / 31.179.59.* / 2015-09-27 18:44
A co z audi i seatem ktore maja te same podzespoly i silniki co vw?
zbyś51 / 89.64.28.* / 2015-09-27 21:22
A co z silnikami VW montowanymi samochodach forda
sony69 / 86.44.238.* / 2015-09-27 15:16
Zawiodłem się na VW. Jestem fanem tej marki, i od zawsze miałem VW. VW Passat VR6 2,8litra, T4, B4, Skodę, i Seata. Teraz mam Torana Bluemotion , i płacę w Irlandii mniejszy podatek drogowy, przez to że emisja spalin jest niższa (przynajmniej w badaniach). Ciekawe, czy nie podwyzszą go po tej aferze ??? A co na to ADAC ?
abel / 188.146.64.* / 2015-09-27 15:09
vw ma kłopoty a skoda i seat tez maja takie same silniki od vw. to dopiero afera.
co na to jarosław
Diesel musi kopcić / 217.99.95.* / 2015-09-27 15:08
Prawda jest taka "Zieloni kasy maja mnogo poprzez lobby narzucają coraz to wyższe normy już do granic wytrzymałości"Niema koncernu który musi coś przekręcić aby spełniać normę W innym przypadku wszystkie nowe auta będą musiały zamiast emisji spalin produkować tlen!!!!!!
Peterka 1122 / 80.213.42.* / 2015-09-27 14:52
jeszcze im zadna wojna nie zaszkodzila a taki przekret to kazdy robi
rio531 / 164.127.218.* / 2015-09-27 14:50
A czy ktoś sprawdza emisję spalin w milinach sprowadzonych szrotów jeżdżących po naszych drogach?
zbyś51 / 89.64.28.* / 2015-09-27 21:33
Sprawdza tylko u nas normy są łagodniejsze
jbl;igvhkjy / 89.71.25.* / 2015-09-27 14:44
Do dymisji podał sie prezes i jest OK ! Równie dobrze można złapać gang 100 osobowy i zamknąć herszta a resztę wypuścić jako niewinnych ! A pokazać ryje , wszystkich, którzy brali w tym szwindlu udział, zwolnić a nie chować do przyszłych , bardziej utajnionych działań.
Mietek szczesniak / 85.220.65.* / 2015-09-27 14:33

Według wysokonakładowego "Bilda", powołującego się na dokumenty firmy Bosch, oprogramowanie miało służyć jedynie do celów "wewnętrznych testów fabrycznych", a nie do "normalnej eksploatacji".

I wyprodukowali dla vw 20 milionów sztuk oprogramowania do użytku wewnętrznego?????????
belial / 94.251.138.* / 2015-09-27 15:32
Tak, pisali ten kod ręcznei 20 milionów razy od nowa. Pomyśl...
Franek146 / 83.142.183.* / 2015-09-27 14:40
To Ty chyba nie rozumiesz słowa ,,oprogramowanie"...
marian870 / 5.173.131.* / 2015-09-27 14:30
kogo obchodzi emisja spalin...
chyba podstawą jest żeby auto było jak najmniej awaryjne to przez te normy emisji spalin auta zaczęły się psuć
dajpisiontgroszy / 109.243.6.* / 2015-09-27 15:00
A jak idziesz do swojej osiedlowej biedronki kupić butelkę mleka do płatków to obchodzi cię co jest w butelce? czy wszystko ci jedno za co zapłaciłeś? jakby w butelce było naszczane to żadna różnica? nikogo nie obchodzi emisja spalin jako taka, ale płacąc za auto które spełnia euro6 chcę dostać auto spełniające euro6 a nie euro3. Dociera?
Apenduła Niewdziosek / 46.112.250.* / 2015-09-27 14:27
Oczywistym jest, że obie firmy zdawały sobie sprawę z tego co dostarczyły i co zamontowały. Bosch teraz udaje świętoszka - "Myśmy uprzedzali, ale ten pazerny VW nie słuchał". Ale jak to jest, że dostarcza się oprogramowanie tylko do testów i nie sprawdza się jego faktycznego użytkowania przez kupca? Nie w świecie biznesu, bajki to mogą małym Helmutom wstawiać. Gdyby dostawca oprogramowania stracił kontrolę nad jego dystrybucją w produkcie finalnym, to powinien pójść z torbami. Wystarczy popatrzeć jak działają wszystkie firmy dostarczające oprogramowanie, by wiedzieć, że Bosch też kłamie. Ale mnie kłamstwa Boscha nie dziwią - mamy z nim we Wrocławiu złe doświadczenie z przejęciem za "kwaśne mleko" upadłego Fagora_Mastercooka (d. Wrozamet).
Emi100 / 188.146.64.* / 2015-09-27 14:40
Zgadzam sie. Dodam tylko, ze zapewne to oprogramowanie powstalo w Polsce. A w Boschu i VW to nie Niemcy pracuja tylko byli nazisci, ktorzy niewinnym i porzadnym germancom hcieli podlozyc świnie, przy wdpoludziale Polakow.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
andzio 44 / 79.184.97.* / 2015-09-27 14:25
Teraz afera jak tydzień temu kupiłem VW ! Na szczęście jest z 2006 r. i silnik diesla 1,9 z serii która nie ma wadliwych silników gdzie tłoki mogą wyjść bokiem a silnik dymi 40 X więcej jak można. Czyżby mi się udało ?
MateuszNR / 109.95.4.* / 2015-09-27 14:10
Tytuł: Skandal z autami Volkswagena. Producentem feralnego oprogramowania był Bosch - Jak można pisać o feralnym oprogramowaniu gdy te działanie było celowe?

Najnowsze wpisy