witam
zakladam od nowego roku dzialalnosc gospodarcza - sprzedaz internetowa. Forme opodatkowania wybralem - ryczalt. Bede zajmowal sie akcesoriami GSM itp
Wiem ze na tym forum moge sie wszystkiego dowiedziec dlatego wlasnie tutaj pisze do was i z gory dziekuje bardzo za odpowiedzi.
Wiec tak:
1. Czy musze miec kase fiskalna skoro wszystkie wplaty beda na konto bankowe. Wydaje mi sie ze wlasnie dlatego nie musze miec tej kasy. Tylko jak to pozniej wyglada sprawa z tymi wplatami na to konto, czy ja musze drukowac jakies potwierdzenia tych wplat od klientow? Dobrze sie orientuje ze musze w urzedzie miasta podac im numer rachunku bankowego i czy oni beda mi kontrolowac to konto ile tam otrzymuje wplat i wogole?
2. Wiadomo ze w sprzedazy internetowej klienci przewaznie nie potrzebuja zadnego paragonu ani zadnego potwierdzenia wiec jak mam to pozniej wpisywac w ksiazce ewidencji przychodow w miejscu NUMER DOKUMENTU NA PODSTAWIE KTOREGO DOKONANO WPISU, co mam tam wpisac skoro nie wystawiam paragonu?
3. Czy w tej ksiązce ewidencji przychodow musze po kolei wpisywac kazdy sprzedany przedmiot, czy poprostu moge wpisywac tak w jednej rubryce calosc z calego dnia ile sprzedalem?
4. Czy musze trzymac wszystkie faktury
VAT od zakupionego towaru?
z gory bardzo dziekuje za odpowiedz, licze bardzo na wasza pomoc i mam nadzieje ze tu na forum dowiem sie wszystkiego co jest mi potrzebne.
pozdrawiam goraco i prosze o odpowiedz